ثبت نام وام ۴۰۰ میلیون تومانی بدون سود بانک مهر + جزئیات

وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب این مجموعه سپرده مورد نظر را داشته و حداقل مدت سه ماه از زمان افتتاح حساب آنها بگذرد.
ثبت نام وام ۴۰۰ میلیون تومانی بدون سود بانک مهر + جزئیات
کد خبر : ۶۵۸۷۸

بانک قرض الحسنه مهر ایران سقف وام قرض الحسنه خود را از ۳۰۰ میلیون به ۴۰۰ میلیون تومان افزایش داده که متقاضیان واجد شرایط تنها با پرداخت کارمزد چهار درصدی امکان دریافت آن را دارند.

به گزارش رده، وام قرض الحسنه ۴۰۰ میلیون تومانی بانک مهر ایران به افرادی پرداخت می‌شود که در یکی از شعب این مجموعه سپرده مورد نظر را داشته و حداقل مدت سه ماه از زمان افتتاح حساب آنها بگذرد. افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. در صورت داشتن شرایط مذکور تسهیلات به آنها تعلق خواهد گرفت و پس از دریافت آنها ظرف مدت ۳۶ ماه امکان بازپرداخت را دارند.


با توجه به مبلغ وام، نرخ کارمزد و مدت زمان پرداخت اقساط، مبلغ هر قسط ۷ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۷۲۷ تومان اعلام شده است. کل سود این تسهیلات به ۴۸ میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز ۴۴۸ میلیون تومان اعلام شده است.


بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از بانک‌های دولتی کشور است که با هدف ترویج فرهنگ قرض الحسنه و به منظور ارائه خدمات بانکداری خرد، مدیریت سرمایه گذاری و تسهیلات قرض الحسنه از سال ۱۳۸۶ فعالیت خود را آغاز کرد.


آغاز به کار این مجموعه تنها با ۳۰۰ شعبه بود، اما اکنون بالغ بر چند هزار شعبه از این مجموعه در سراسر کشور فعال هستند و به مشتریان خدمت رسانی می‌کنند. بانک مهر ایران بیشتر به دلیل ارائه وام قرض الحسنه در میان مشتریان شناخته شده است.

این بانک با ارائه خدمات پولی و بانکی مجاز اهدافی مانند فرهنگ سازی سنت قرض الحسنه، استفاده از فناوری اطلاعات و پیاده سازی بانکداری الکترونیکی و … را دنبال می‌کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر