بخشنامه تعطیلی دانشگاه‌ها ابلاغ شد

بخشنامه تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل پخش بازی تیم ملی فوتبال ایران و انگلستان در بازی‌های جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ابلاغ شد.
بخشنامه تعطیلی دانشگاه‌ها ابلاغ شد
کد خبر : ۶۶۹۲

معاون آموزشی وزارت علوم بخشنامه تعطیلی دانشگاه‌ها به دلیل پخش بازی تیم ملی فوتبال ایران و انگلستان در بازی های جام جهانی قطر۲۰۲۲ را برای اجرا ابلاغ کرد.

قاسم عمو عابدینی، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بخشنامه تعطیلی کلاس‌های درس دانشگاه‌ها بعد از ساعت ۱۴ را به دلیل برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم ملی ایران و انگلستان در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در روز دوشنبه ۳۰ آبان را برای اجرا به معاونان آموزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی دولتی وغیردولتی کشور ابلاغ کرد که به شرح زیر است:

نظر به برگزاری مسابقه فوتبال بین تیم ملی ایران و انگلستان در بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در روز دوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ و با توجه به محبوبیت گسترده این مسابقات در میان جوانان و دانشجویان و تأثیرات آن در ایجاد شور و نشاط عمومی و تقویت همبستگی و انسجام اجتماعی به منظور فراهم سازی زمینه تماشای مسابقه، شورای عالی برنامه ریزی آموزشی در جلسه ۹۵۵ تاریخ ۲۹/‌۰۸/‌۱۴۰۱‬ مقرر نمود که تمامی کلاس‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روز دوشنبه از ساعت ۱۴ به بعد تعطیل گردد.

در ضمن برنامه ریزی لازم برای برگزاری کلاس‌های جبرانی توسط اساتید انجام پذیرد. مقرر فرمائید ضمن اطلاع رسانی، اقدام لازم به عمل آید.

bakhshname ta

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر