شرایط جدید استخدامی معلمان از زبان وزیر آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش گفت: با اینکه قرار است برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در کوتاه مدت از روش «۳-۱» استفاده کنیم، افزود: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه‌های دیگر و یک سال در دانشگاه فرهنگیان درس بخواند.
شرایط جدید استخدامی معلمان از زبان وزیر آموزش و پرورش
کد خبر : ۶۸۴۸

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در خصوص کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش و آخرین اخبار از استخدام در این وزارتخانه، اظهار کرد: در بخش‌های کیفیت‌بخشی مثل مربی پرورشی، مشاور، مربی بهداشت و مربی تربیت‌بدنی کمبود نیروی انسانی داریم؛ ضمن اینکه به سرایدار و خدمتگزار هم در آموزش و پرورش نیاز داریم. 

وی ادامه داد: مجوزی برای جذب نیروهای کیفیت بخشی دریافت کردیم که اقدامات آن در دانشگاه فرهنگیان و معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است.

نوری با اشاره به اینکه قرار است برای حل مشکل نیروی انسانی آموزش و پرورش در کوتاه مدت از روش «۳-۱» استفاده کنیم، افزود: این روش همان دو مدرکی است یعنی دانشجو سه سال در دانشگاه‌های دیگر درس بخواند و با شرایط ویژه جذب شود؛ به عنوان مثال نمره کل او کمتر از ۷۵۰۰ نباید باشد.

وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: در این روش، دانشجو، یک سال هم در دانشگاه فرهنگیان درس می‌خواند تا برای تدریس به اول مهر سال آینده برسد. 

وی با بیان اینکه قرار نیست دیگر آزمون ماده ۲۸ داشته باشیم، تصریح کرد: جذب ما در آموزش و پرورش فقط از طریق دانشگاه فرهنگیان خواهد بود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
مهدی
ارسالی در
باسلام این بی عدالتیه پس تکلیف مدرک داران قبل چی میشه .فقط آزمون گرفتن عدالته برای همه زیر ۳۰ ساله های دارای مدرک مرتبط
مبینا
ارسالی در
از طریق آزمون استخدامی هم نیرو بگیرین خیلی ها منتظرن روزنه امیدی برای علایقشان باشد
ناشناس
ارسالی در
چرا اینهمه تلاش فارغ التحصیلان دهه شصتی که خیلی هاشون کارنامه سبزی ۱۴۰۱ هستند را نادیده می گیرید جناب وزیر آموزش وپرورش