جزئیاتی مهم از زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان

در این خبر به بررسی مبلغ افزایش حقوق بازنشستگان و زمان واریز آنها پرداخته ایم.
جزئیاتی مهم از زمان پرداخت افزایش حقوق بازنشستگان
کد خبر : ۷۵۸۹

علیرضا حیدری گفت: کاهش ارزش پول و افزایش نرخ تورم به این معنا است که کارگران و بازنشستگان ارزش کار خود را به کسانی می‌دهند که هیچ زحمتی نکشیده‌اند.

علیرضا حیدری (نایب رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری) در جلسه‌ی اتحادیه‌پیشکسوتان جامعه کارگری ضمن اشاره به افزایش نرخ تورم گفت: چند سال است که از طریق افزایش نرخ تورم، کسری بودجه را از جیب افراد ضعیف جامعه و حقوق‌بگیران می‌گیرند. درواقع تورم به نوعی مالیات دادن است حالا سوال این است که چرا باید هزینه‌های کشور در حوزه‌های مختلف را ما پرداخت کنیم؟

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
ارسالی در
حقوق 6ملیون من بازنشسته مستمری بگیر حداقلی بگیر کلی تامین اجتماعی کفاف زندگی را نمیده فقط اجاره منزل است که پرداخت میکنیم چرا دولت بدهی خود به سازمان تامین اجتماعی را نمیدهد تا حقوق ما را همسان سازی کنند چرا بین ما بازنشستگان مستمری بگیر حداقلی بگیر کلی تامین اجتماعی با بازنشستگان کشوری و لشکری فرق میگذارید مگر ما آدم نیستیم چرا در حق ما ظلم و اجحاف میکنید چرا در مورد ما عدالت وجود ندارد عدالت حقوق عدالت بهداشت عدالت مسکن عدالت دارو و درمان و عدالت بیمه لطفاً به فریاد ما برسید زندگی ما در حال نابودی است شرمنده بچها شدیم