انتقاد تند رسول خادم به نمایندگان مجلس به انگیزه تخریب ملک برادر الناز رکابی

رسول خادم، قهرمان پیشین کشتی المپیک و جهان در صفحه اینستاگرام خود با منتشر کردن عکسی از الناز رکابی، صخره‌نورد به تخریب ملک برادر او واکنش نشان داده است.
انتقاد تند رسول خادم به نمایندگان مجلس به انگیزه تخریب ملک برادر الناز رکابی
کد خبر : ۷۶۷۱

او نوشته: «باید به مردم حق بدهیم که با آن سابقه کج‌سلیقگی و بداخلاقی آقایان، ندیده باور کنند که این واحد کوچک بر سر الناز رکابی خراب شد تا جِزّاندنی باشد به تلافی داستان مسابقاتش در چند روز پیش!!!» آقای خادم این اقدام را «بی‌خردی رفتارهای مدیریتی در قبال جماعت ورزشکار» خوانده و گفته که الناز رکابی هم می‌توانست بعد از مسابقات آخرش، قید برگشت به ایران را با همه ریسک بالایش بزند. او مشخصا به ساختمان بهارستان اشاره کرده و گفته که برای دنبال کردن بی‌قانونی به سراغ نمایندگان مجلس باید رفت. او نوشته: «هر چند روز یکبار هم درهای بهارستان را می‌بندند و با مشتهایِ گره کرده علیه همین مردم در صحن مجلس راهپیمایی میکنند! یعنی نهایت نفرت‌پراکنی … و تنش‌زایی! خدا وکیلی جماعتی بی قانون تر از اینها هم داریم؟!!!»

rekabg

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ساناپرس
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حسین ذبیحی
ارسالی در
به جناب رسول خادم عرض می شودقضاوت بیجاکرده آید.ازکارهای خوب دولت و مجلس جلوگیری از تغییر کاربری زمینهای باغی و کشاورزی بوده و هزاران بناوکاخ تخریب ومردم‌هم‌ازاین کاراستقبال کرده اند.حتما‌شما آزادسازی سواحل هم‌ناراحتید؟واردبازی سلبریتی های نان بنرخ‌روزخورنشوید.بناغیرمجازساخته شده و ماه هاقبل بعداز اخطارهای مکررتخریب شده