قرارداد کی‌روش تمدید می‌شود ؟

تنها کسی که اکنون در مورد سرمربی تیم ملی نظر می‌دهد رئیس کمیته فنی است.
قرارداد کی‌روش تمدید می‌شود ؟
کد خبر : ۸۷۰۴

کمیته فنی در فدراسیون فوتبال برچیده شده است و تنها کسی که اکنون در مورد سرمربی تیم ملی نظر می‌دهد رئیس کمیته فنی است.

مرتضی محصص ریاست کمیته فنی فدراسیون فوتبال را برعهده دارد که نظرات فنی خود را به اعضای هیات رئیسه ارائه می‌دهد و بعد آنها در مورد مسائل فنی تصمیم می‌گیرند.

پیش تر علاوه بر مرتضی محصص، ابراهیم قاسمپور، پرویز مظلومی، نادر عزت الهی، علی اصغر مدیرروستا، حمید استیلی و میرشاد ماجدی در مورد مسائل فنی به خصوص مربیان تیم ملی نظر می‌دادند.

و اما مرتضی محصص در مصاحبه‌ای که امروز پیرامون کارلوس کی روش داشت به صراحت اعلام کرد که طرفدار کارلوس کی روش است و باید دید در ادامه فدراسیون فوتبال در خصوص این مربی چه تصمیم خواهد گرفت.

مرتضی محصص امروز در مورد کارلوس کی روش گفت: در جایگاه کی‌روش نیستم که بخواهم حرف بزنم اما قبول کردن سرمربیگری تیم ملی در آن مقطع زمانی، مسئولیت بزرگی بود زیرا فرصت زیادی نداشت. من مدافع یا وکیل کی‌روش نیستم اما اگر هر مربی دیگری در جام جهانی روی نیمکت ایران می‌نشست، تصور می‌کنید سطح فوتبال ما به انگلیس نزدیک است که مانع آن نتیجه شود؟ آیا ما مقابل انگلیس شکست نمی‌خوردیم؟ اکنون هم با هر مربی دیگری به مصاف انگلیس برویم، با توجه به شرایطی که داریم باز هم نتیجه را واگذار می‌کنیم. مگر اینکه اتفاقی غیرعادی بیفتد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر