تعویق دربی به سود پرسپولیس؟ / تاریخ شکست پرسپولیس را به تعویق انداختند!

بازیکن اسبق تیم استقلال درباره خبر لغو دربی سه شنبه هفته جاری اظهار داشت:قطعاً این تعویق دربی فقط به سود پرسپولیس شد چون روز شکستش عقب می‌افتد.
تعویق دربی به سود پرسپولیس؟   تاریخ شکست پرسپولیس را به تعویق انداختند!
کد خبر : ۹۱۰۲

محمد نوری، بازیکن اسبق تیم استقلال درباره خبر لغو دربی سه شنبه هفته جاری اظهار داشت: متاسفانه باز هم باید در انتظار این بازی مهم بنشینیم. ما قبل از تعطیلات بارها گفتیم که این دربی را قبل از تعطیلات جام جهانی برگزار کنید اما مسئولان سازمان لیگ پایشان را در یک کفش کرده بودند که سوپرجام از دربی مهمتر است ولی حالا می‌بینیم که این بازی به خاطر آلودگی هوا لغو می‌شود.
وی افزود: اگر همان زمان و در اوایل آبان هفته دوازدهم برگزار می‌شد هر دو تیم در شرایط مسابقه به مصاف هم می‌رفتند و آن وقت مشخص می‌شد کت تن چه تیمی است اما آنهایی که از شکست پرسپولیس نگران بودند پشت‌پرده کاری کردند که بازی به بعد از جام جهانی موکول شود و سوپرجام را پیش انداختند. گرچه استقلال در سوپرجام هم برنده و قهرمان شد.
نوری درباره وضعیت هوای این روزهای تهران گفت: وقتی هر دو تیم در همین هوا هر روز تمرین می‌کنند و می‌توانند با همین شرایط بازی کنند اگر نگران بازیکنان این دو تیم بودند چرا در این چند روز تمرینات این دو تیم را تعطیل نکردند؟ یک مرتبه هوای تهران برای بازیکنان دو تیم خطرناک شد؟ مگر یک هفته نیست که مدارس و دانشگاه‌ها تعطیل بودند؟ پس چرا استقلالی‌ها هر روز به تمرین می‌رفتند و در همین وضعیت می‌دویدند؟ مگر استقلال با ملوان بازی نکرد؟ مگر پرسپولیس با سپاهان دیدار نداشت؟
وی اضافه کرد: گرچه ما خیلی دوست داشتیم این بازی همین هفته برگزار شود اما برای استقلال و بازیکنان آماده ای که ملوان را هفته قبل ۵ تایی کردند دربی هر زمانی برگزار شود فرقی نمی‌کند و قطعاً برنده اش استقلال است.
نوری در پایان گفت: قطعاً این تعویق دربی فقط به سود پرسپولیس شد چون روز شکستش عقب می‌افتد. آنها قرار بود سه شنبه این هفته به استقلال ببازند اما مثل دفعه قبل که یک ماه خورده ای تاریخ شکست خوردن پرسپولیس به تعویق افتاد دوباره این بار هم تاریخ شکستش را به تعویق انداختند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر