وزیر آموزش و پرورش گله‌مند از تعطیلی مدارس / دانش آموزان ما نباید تعطیل باشند

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش، ضمن اعتراض به تعطیلی مدارس در زمان آلودگی هوا گفت: باید برای آلودگی هوا فکری کرد که مدارس تعطیل نشوند.
وزیر آموزش و پرورش گله‌مند از تعطیلی مدارس   دانش آموزان ما نباید تعطیل باشند
کد خبر : ۹۱۷۶

یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه درخواست می‌کنم برای آلودگی هوا فکری کنند؛ دانش آموزان ما نباید تعطیل باشند، چراکه از تحصیل و تربیت موثر محروم می‌شوند گفت: همه هم به ما اعتراض می‌کنند که چرا مدارس تعطیل است در حالی که ما هم در دوران کرونا و هم این ایام، تابع تصمیم دوستان ذی ربط هستیم که این موارد را اعلام می‌کنند؛ اما ما قلبا ناراحت هستیم.
یوسف نوری در حاشیه نشست ارائه و نقد الگوی اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد در پاسخ به پرسشی مبنی بر امکان برگزاری کلاس‌های جبرانی برای جبران تعطیلی‌ها به دلیل تداوم آلودگی هوا باتوجه به اینکه همه دانش آموزان دسترسی به اینترنت و شاد ندارند اظهار کرد: معلمان ما در دوران کرونا هم با هزینه‌های خودشان زحمت کشیدند و کلاس برگزار کردند و رهبری هم از آن‌ها قدردانی کردند.
وی افزود:، اما به طور کلی درخواست می‌کنم برای آلودگی هوا فکری کنند. دانش آموزان ما نباید تعطیل باشند، چراکه از تحصیل و تربیت موثر محروم می‌شوند. همه هم به ما اعتراض می‌کنند که چرا مدارس تعطیل است. در حالی که ما هم در دوران کرونا و هم این ایام، تابع تصمیم دوستان ذی ربط هستیم و این موارد را اعلام می‌کنند؛ اما ما قلبا ناراحت هستیم.
رایزنی با دولت برای تخصیص اعتبار جهت تامین تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند
وی با بیان اینکه نمونه تدریس‌ها در شاد گذاشته شده و معلمان با دانش آموزان به صورت انفرادی در ارتباط هستند تا رفع اشکال کنند گفت: یک علت عقب ماندن بچه‌ها به دلیل نداشتن وسایلی است که با آن ارتباط برقرار می‌کنند. در دولت مطرح می‌کنیم ببینیم می‌توانیم برایش اعتباری بگیریم یا خیر.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
روز نو
مجله زندگی
ارسال نظر