وام دو میلیاردی بانک شهر به چه کسانی تعلق می‌گیرد ؟ + جزئیات

پزشکان عمومی، دندانپزشکان، دامپزشکان، متخصص و فوق تخصص‌ها و تمامی افراد فعال در حوزه سلامت و بهداشت که مشتری بانک شهر هستند، با طرح «سلامت شهر» امکان دریافت وام 2 میلیارد تومانی را خواهند داشت.
وام دو میلیاردی بانک شهر به چه کسانی تعلق می‌گیرد ؟ + جزئیات
کد خبر : ۹۵۳۷

آن گروه از فعالان حوزه سلامت امکان دریافت وام 2 میلیارد تومانی بانک شهر را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای این تسهیلات ارائه ضامن رسمی است. متقاضیان این تسهیلات حتما باید مدارک کاری و پروانه کسب و طبابت خود را ارائه دهند تا امکان دریافت وام را داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت آن و سود، میزان هر قسط 50 میلیون و 786 هزار و 855 تومان است. کل سود تسهیلات 1 میلیارد و 47 میلیون و 211 هزار و 291 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 3 میلیارد و 47 میلیون و 311 هزار و 291 تومان خواهد بود.

گذری بر تاریخچه، تندیس‌ها و لوح‌های تقدیر مربوط به بانک شهر

بالغ بر 15 سال از آغاز فعالیت بانک شهر می‌گذرد و همچنان این مجموعه در زمینه فراهم کردن اعتبارات کلان، تامین نقدینگی و سرمایه و پوشش هزینه‌ها و مخارج شهر به منظور توسعه بیشتر شهرها و دیگر فعالیت‌های مرتبط بانکی مشعول به کار است.

این مجموعه تاکنون تندیس شرکت پیشرو در رتبه بندی شرکت‌های برتر ایران، لوح‌های تقدیر دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران، لوح سپاس دومین اجلاس متخصصین و روسای بانک بیمه، بورس و همچنین دهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، دومین دوره کنفرانس روش‌های پیشرفته و کاربردی در روابط عمومی، ستاره روابط عمومی و … را به دست آورده است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر