حمله ۸ دختر نوجوان به یک مرد ۵۹ ساله با چاقو در تورنتو

در حادثه‌ای عجیب که در تورنتوی کانادا رخ داده، ماجرای حمله مرگبار ۸دختر نوجوان به یک مرد ۵۹ساله و قتل بی‌رحمانه او، رسانه‌ها، مردم و پلیس این شهر را در شوک فرو برده است.
حمله ۸ دختر نوجوان به یک مرد ۵۹ ساله با چاقو در تورنتو
کد خبر : ۹۶۱۵

این جنایت هولناک چند شب قبل در شهر تورنتو رخ داد. آن شب ۳دختر ۱۳ساله، ۳دختر ۱۴ساله و ۲دختر ۱۶ساله که به‌گفته پلیس هر کدام از آنها ساکن یک منطقه از تورنتو بودند و از طریق شبکه‌های اجتماعی با هم دوست شده بودند، پس از حمله به یک مرد ۵۹ساله او را با ضربات چاقو به قتل رساندند.

 پلیس اعلام کرده که در شب حادثه، مقتول با یکی از دوستانش بوده که دختران نوجوان ناگهان به او حمله کرده و با ضربات چاقو وی را به قتل رساندند. این در حالی است که هیچ آشنایی و شناخت قبلی میان آنها و مقتول وجود نداشت و دختران نوجوان آن شب قصد داشتند به زور یک بطری مشروبات الکی را از دوست مقتول بگیرند اما مقتول مانع شده و دختران نوجوان نیز با حمله به او و وارد کردن ضربات چاقو، وی را به قتل رساندند.

گروهبان ‌تری براون، از پلیس تورنتو به خبرنگاران گفته که طی ۳۵سال خدمتش در اداره پلیس، ‌هرگز شاهد چنین جنایتی نبوده است.

اینکه ۸دختر زیر ۱۶سال با چاقو به فردی حمله کنند و او را به قتل برسانند، برای همه نگران‌کننده و تکان‌دهنده است. به‌گفته وی، همه این حادثه تنها ظرف ۳دقیقه اتفاق افتاده است و هنوز معلوم نیست دختران نوجوان که از طریق شبکه‌های اجتماعی باهم دوست شده بودند، چرا آن‌شب دورهم جمع شده بودند. به‌گفته پلیس، هر ۸دختر نوجوان دستگیر شده و از آنها سلاح‌هایی که در این جنایت استفاده شده، کشف شده اما با توجه به سن آنها، هویت متهمان افشا نشده است.

به‌گفته ‌تری بروان، هریک از این دختران از یک نقطه شهر آمده بودند. ما نمی‌دانیم چگونه و چرا آنها در آن شب ملاقات کردند و چرا مقصدشان مرکز شهر تورنتو بود. ما نمی‌دانیم که آنها چه مدت با یکدیگر آشنا بودند و شاید دختران می‌خواستند با ارتکاب این جنایت کاری کنند که برای خودشان نام و شهرتی دست و پا کنند و در شبکه‌های اجتماعی مشهور شوند. این دختران پس از دستگیری برای تفهیم اتهام به دادگاه منتقل شدند و قرار است ظرف روزهای آینده برای دومین بار به دادگاه منتقل شوند. به‌گفته پلیس، قربانی این حادثه، مردی از یک خانواده کاملا محترم بوده و معلوم نیست که متهمان چرا با این خشونت به او حمله کرده‌اند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
همشهری
مجله زندگی
ارسال نظر