جزئیات تازه از ریزش آوار در خیابان ملت + فیلم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 11:14 ظهر امروز حادثه یک مورد ریزش آوار در خیابان ملت به سامانه 125 گزارش داده شد که با اعلام این خبر، 2 ایستگاه آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
جزئیات تازه از ریزش آوار در خیابان ملت +  فیلم
کد خبر : ۹۶۴۸

سید جلال ملکی؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت 11:14 ظهر امروز حادثه یک مورد ریزش آوار در خیابان ملت به سامانه 125 گزارش داده شد که با اعلام این خبر، 2 ایستگاه آتش‌نشانی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.
وی افزود: تحقیقات ابتدایی آتش‌نشانان در محل حادثه نشان داد یک ساختمان قدیمی 2طبقه که کارگران در آن در حال کار بودند ریزش کرده است و 3 مرد جوان زیر آوار محبوس هستند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران تصریح کرد: مأموران آتش‌نشانی پس از دریافت این اطلاعات مهم بی‌درنگ عملیات را آغاز کردند و در ادامه موفق شدند 3 مرد جوانی را که زیر آوار محبوس بودند نجات دهند.
ملکی با بیان اینکه حادثه ریزش آوار فوتی نداشته است، گفت: مجروحان حادثه که دچار مصدومیت و شکستگی شده بودند، توسط عوامل اورژانس برای سیر مراحل درمانی راهی بیمارستان شدند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر