واکنش‌ کاربران به استوری توهین‌آمیز علی کریمی / آب دریا با حرف او نجس نمی‌شود!

در حالی که برخی از فیک بودن استوری توهین‌آمیز علی کریمی در خصوص مادر، همسر و دختر علیرضا زاکانی، شهردار تهران خبر می‌دهند، این اقدام با واکنش‌هایی از جانب اصولگرایان در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.
واکنش‌ کاربران به استوری توهین‌آمیز علی کریمی   آب دریا با حرف او نجس نمی‌شود!
کد خبر : ۹۸۹۳

در حالی که برخی از فیک بودن استوری توهین‌آمیز علی کریمی در خصوص مادر، همسر و دختر علیرضا زاکانی، شهردار تهران خبر می‌دهند، این اقدام با واکنش‌هایی از جانب اصولگرایان در شبکه‌های اجتماعی همراه شد.
روزنامه جوان در این باره نوشت: کاربران توئیتر با سلایق مختلف سیاسی و حتی آنان که منتقد شهردار تهران بودند، تهمت‌های علی کریمی را غیراخلاقی و ضدانسانیت و حتی ضدشعار «زن، زندگی، آزادی» خواندند.
کاربران اذعان کردند این نوع تهمت‌ها نشان‌دهنده شکست اپوزیسیون در رسیدن به اهداف خود و عصبانیت آنهاست.
بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران
حسام‌الدین برومند:
استوری توهین‌آمیز و بی‌شرمانه علی کریمی علیه شهردار تهران، رسوایی جریانی است که بر دروغ بنا شد و با تهمت ادامه داد. قاعده این است که جریان باطل خود به خود رسوا می‌شود.
علی علیزاده:
۱۰ دقیقه است به استوری علی کریمی درباره زاکانی خیره شده‌ام. گمانم دیگر باید با یقین گفت در سه ماه گذشته و ذیل جنبش «زن زندگی» معادل کل تاریخ هزار ساله فارسی، زن‌ستیزی و خشونت جنسی و جنسیتی در زبان و گفتار رخ داده.
وقتی مقر انقلاب فمنیستی‌ات تلویزیون سعودی باشد، جای تعجبی هم ندارد!
محمدرضا جوادی‌یگانه:
آنچه علی کریمی درباره علیرضا زاکانی، یک شهروند ایرانی و کسی که در راه دفاع از این مرز و بوم، زخم برداشته، گفته و نسبت‌های ناروایی که به مادر و دخترش داده، شرم آور است.
از آن شرم‌آورتر، سکوت کسانی است که در کنار علی کریمی، جنبشی به نام زنان را نمایندگی می‌کنند.
رضا حاتمی‌وفا:
من وقتی استوری علی کریمی علیه زاکانی رو دیدم واقعاً از ته دل خوشحال شدم و یک لبخندی روی لبام نشست. اینکه با این سرعت دارن سقوط می‌کنن عالیه. اینکه نمی‌تونن برای همیشه ژست آدم حسابی‌ها رو بگیرن عالیه. اینکه اینقدر زرد و بی‌سواد و چاله‌میدونی هستن، عالیه.
سیدمحمود رضوی:
تصور می‌کردم، علی کریمی هر چقدر بی شرف و بی‌وطن شود، اما به ورزشکار و پهلوان و ناموس آن‌ها احترام می‌گذارد. او این بار به بانوی عفیفه، همسر پهلوان حسین زاکانی، مادر شهردار تهران توهین و جسارت کرده! نمی‌فهمد که آب دریا با حرف او نجس نمی‌شود، اما دروغ بودن شعارهایش درباره زن برملا شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
وقت صبح
مجله زندگی
ارسال نظر