شبکه تلویزیونی سیانان به نقل از پنج منبع مطلع ادعا کرد که ایران در هفتههای اخیر تلاشهای خود برای مسدودسازی انبار اورانیوم غنیشده با خلصو بالای خود را به طرز چشمگیری افزایش داده و عمداً تونلها و ورودیها را با مینهای انفجاری تخریب کرده است.