واکنش وریا غفوری به شایعات ؛ ممنوعیت حضورم در لیگ فوتبال صحت ندارد !

وریا غفوری به شایعات عجیبی که در رابطه با او وجود دارد واکنش نشان داد.
واکنش وریا غفوری به شایعات ؛ ممنوعیت حضورم در لیگ فوتبال صحت ندارد !
کد خبر : ۱۲۳۴۸

بعد از کش و‌ قوس های زیادی که وجود داشت نهایتا وریا غفوری و باشگاه استقلال تهران در تابستان به پایان راه رسیدند و این بازیکن بعد از چند فصل حضور در جمع آبی ها با این تیم وداع کرد.

بعد از شایعات فراوانی که در رابطه با وریا مطرح بود نهایتا با نظر مثبت جواد نکونام این باشگاه فولاد بود که با مدافع سابق استقلال قرارداد امضا کرد تا این بازیکن در این فصل برای قرمزهای شهر خوزستان توپ بزند.  

با این حال وریا در نیم فصل اول نتوانست آنطور که انتظار می رفت در ترکیب فولاد خوزستان به میدان برود و نهایتا او چندی قبل رسماً قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد تا داستان او و تیم خوزستانی زودتر از حد تصور به پایان برسد.  

بعد از پایان کار غفوری در فولاد شایعاتی در رابطه با او مطرح شد که یکی از آن ها به احتمال عدم اجازه به این بازیکن برای ادامه فعالیت در فوتبال ایران اختصاص داشت که حالا او به این موضوع واکنش نشان داده است. غفوری در استوری اینستاگرام خود نوشت: "به نام حق، سلام بر همه عزیزانی که پیگیر وضعیت بنده بودند. بعد از جدایی از تیم فولاد خوزستان(که در زمان مناسب توضیحاتی خواهم داد) شایعاتی مبنی بر ممنوعیت حضورم در لیگ فوتبال به وجود آمده که به هیچ عنوان صحت ندارد. انشاالله در روزهای پیش رو تصمیم خواهم گرفت و در یکی از تیم های داخلی فعالیت خودم را آغاز خواهم کرد.

iknn

منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر