جدیدترین قیمت آپارتمان محله‌های بالاشهر تهران

یک کارشناس امورملکی در محله ازگل می‌گوید: از اسفندماه سال گذشته تا به الان، قیمت ملک در ازگل 30 الی 40 درصد افزایش داشته است؛ مثلا یک واحد آپارتمان در سال گذشته با 100 مترمربع زیربنا و 8 سال عمربنا، 9 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده بود اما در سال جاری با قیمت 13 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.
جدیدترین قیمت آپارتمان محله‌های بالاشهر تهران
کد خبر : ۲۱۶۹۴

  محله ازگل، در شمال شرق تهران و در منطقه یک واقع شده است. این محله از سمت شمال به شهرک شهید محلاتی؛ از سمت شرق به بلوار نیروی زمینی؛ از سمت غرب به اقدسیه و محله آراج؛ از سمت جنوب به لویزان و از سمت شمال غرب به اقدسیه و آجودانیه متصل می‌شود.

خبر فوری وزیر رفاه درباره افزایش یارانه 3 دهک

یک مشاور املاک در محله ازگل به اکوایران می‌گوید:« از اسفندماه سال گذشته تا به الان، قیمت ملک در این محله 30 الی 40 درصد افزایش داشته اما هم‌اکنون متقاضی وجود دارد؛ هیجانات مالکان کاهش یافته و خریداران در تعیین قیمت نهایی سهم بیشتری دارند.»

 

به گفته وی، یک واحد آپارتمان در سال گذشته با 100 مترمربع زیربنا و 8 سال عمربنا، 9 میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده بود اما در سال جاری با قیمت 13 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

در محله ازگل، یک واحد با240 مترمربع مساحت و 2 سال عمر بنا، 38 میلیارد و 500 میلیون تومان و آپارتمانی دیگر با 180 مترمربع مساحت و 1 سال ساخت، 43 میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

واحدی دیگر با 85 مترمربع مساحت و 12 سال ساخت، 11 میلیارد تومان و آپارتمانی با 120 مترمربع مساحت و 12 سال عمربنا، با قیمت 15میلیارد و 400 میلیون تومان عرضه شده است.

ازگل

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر