عکس | خودروسازان داخلی یاد بگیرند؛ رونمایی از مدل اسپرت دانگ‌فنگ!

دانگ فنگ آئولوس eπ01 یک خودرو کانسپت چینی است که اگر دقیق به آن نگاه کنید، پولستار 5 را می‌بینید. در ادامه با مشخصات فنی و تصاویر جذاب Dongfeng Aeolus eπ01 همراه می‌شویم.
عکس | خودروسازان داخلی یاد بگیرند؛ رونمایی از مدل اسپرت دانگ‌فنگ!
کد خبر : ۲۱۶۹۷

شرکت دانگ فنگ پس از اینکه از ساخت خودروهای هزار اسب بخاری مثل منگشی M-Terrain یا وانت‌های عجیب و غریب مثل پیکاپ کانسپت DF خسته شد، به سراغ تولید کانسپت‌های عجیب و غریبی رفته که نسبت به همنوعان چینی خود، چند پله بالاتر قرار می‌گیرند. خودرو کانسپت دانگ فنگ آئولوس eπ01 محصول جدید این شرکت است که در ادامه قصد داریم تا با تصاویر زیبای آن همراه شویم.

مشخصات فنی و طراحی دانگ فنگ آئولوس eπ01

خودرو کانسپت دانگ فنگ آئولوس eπ01

دانگ فنگ فنگشن یا همان آئولوس eπ01، تعریفی از یک خودرو کانورتیبل را در ترکیب با پولستار ۵ به نمایش می‌گذارد. اما چرا می‌گوییم که این خودرو از آینده آمده؟ در طراحی چراغ‌های جلویی، از فرم Y شکل کمک گرفته شده که این هندسه معمولا فقط در خودروهای پرچمدار دیده می‌شود.

خودرو کانسپت دانگ فنگ آئولوس eπ01

طرح رینگ‌ها هم بی نهایت عجیب و غریب است و زمانی که به نمای عقبی می‌رسیم با چیزی شبیه به استون مارتین اسپیدستر طرف می‌شویم. به طور کلی طراحی این خودرو بر اساس سه اصل «کامیابی، توسعه نامحدود و مردم مداری» پایه گذاری شده و مخاطب آن فقط جوانان چینی است.

ماشین مفهومی دانگ فنگ ای پی 01

 

طراحی کابین و داشبورد حتی از ظاهر خودرو هم عجیب‌تر است. از فرمان خلبانی و صندلی‌های یکپارچه که عبور کنیم، به سیستم نورپردازی ماتریسی می‌رسیم که به صورت کامل از LED PWM تشکیل می‌شود.

ماشین مفهومی دانگ فنگ ای پی 01

روی داشبورد هم یک مولتی مدیای ۱۵ اینچی وجود دارد که به کمک آواتار هوش مصنوعی یا همان Xiaodong، هرکاری را برای شما انجام می‌دهد و تمام تنظیمات خودرو را زیر نظر دارد.

خودرو کانسپت دانگ فنگ آئولوس eπ01

آواتار هوش مصنوعی

فعلا چیز زیادی از مشخصات فنی دانگ فنگ آئولوس eπ01 نمی‌دانیم و فقط با احتمال بالا می‌گوییم که این خودرو، تمام برقی است و شاید به مانند رقیب‌های آمریکایی خود مثل کادیلاک سلستیک، یک ماشین هزار اسب بخاری باشد.

 

مجله زندگی
ارسال نظر