بمب بزرگ منفجر شد؛ لیونل مسی یقه رونالدو را ول نمی‌کند!

لیونل مسی با اهلال به توافق رسید.
بمب بزرگ منفجر شد؛ لیونل مسی یقه رونالدو را ول نمی‌کند!
کد خبر : ۲۱۷۰۰

چنانچه رسانه‌ای یک سال قبل اعلام می‌کرد که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو برای فصل 2023 – 2024 در لیگ عربستان برابر هم قرار می‌گیرند، این خبر یک جوک و شایعه خنده‌دار به نظر می‌رسید اما رویای عربستانی‌ها در حال تحقق است و گفته می‌شود که کاپیتان قهرمان جام جهانی، راهی ریاض می‌شود.

1881501

دیگر در جدایی او از PSG شکی نیست، لیونل مسی همچنان برای بازگشت به بارسا امیدوار است، اما دولت عربستان سعودی از طریق باشگاه الهلال بزرگ‌ترین قرارداد تاریخ را به او پیشنهاد می‌کند. چیزی که تعادل را بیش از پیش کاهش می‌دهد.

 

چگونه می‌توان عملکرد مسی در فصل آخر حضورش در فرانسه را قضاوت کرد؟ بازیکنی که در لیگ 16 گل زد و ۱۶ بار پاس گل داد. اما اغلب هواداران در خارج از زمین و بابت شکست‌ها و عدم تأثیرگذاری لئو در بازی‌های بزرگ، او را هو می‌کردند. رفتارهای لئو مانند سفر بدون اجازه به عربستان یا غیبت در جوایز UNFP و شرکت در یک کنسرت در بارسلون، پاریس را آزرده خاطر کرده است.

1881499

لیونل مسی حالا اجازه دارد برای آینده‌اش تصمیم بگیرد. براساس اطلاعاتی که به دست فوت مرکاتو رسیده، اکنون روند مذاکرات به طور کامل به سمت عربستان سعودی است. هواداران لئو که در اعماق قلب خود امیدوار بودند او یک بار دیگر لباس بارسا را بر تن کند، کم کم به این ایده عادت کرده‌اند که او راهی خلیج فارس می‌شود تا پیراهن الهلال را بر تن کند، باشگاهی که دشمن النصر و کریستیانو رونالدو است.

طبق اطلاعات ما، تیم عربستانی یک قرارداد باورنکردنی را به نابغه آرژانتینی پیشنهاد داده است. اگر لیونل مسی راهی عربستان شود، مبلغ سرسام آور 1.2 میلیارد یورویی را در طول 2 سال دریافت می‌کند. یعنی 600 میلیون در سال که دو برابر مبلغ قرارداد کریستیانو رونالدو با النصر است.

مبالغ معجزه‌آسایی که به برادر و پدر لیونل مسی نیز اجازه می‌دهد تا بزرگ‌ترین پورسانت تاریخ فوتبال را دریافت کنند. انتخاب اول کاپیتان تیم ملی آرژانتین همیشه باشگاه بارسلونا بوده است، اما عدم قطعیت در مورد طرح فیرپلی مالی ارائه شده توسط باشگاه کاتالانی به لالیگا این بازیکن را مجبور کرد که با اکراه راهی خلیج فارس شود.

 

1881498

مسی حتی آخرین در را به روی بارسا باز گذاشته و حاضر است برای حل مشکلات بلوگرانا با لالیگا صبر کند اما در حال حاضر روند به وضوح به سود عربستان سعودی پیش می‌رود، زیرا طبق اطلاعات ما، پدر مسی قبلاً پیشنهاد انعقاد قرارداد با الهلال را پذیرفته است.

گزارش فوت مرکاتو در اینجا به پایان رسید و جالب اینکه وب سایت گل نیز در خبری فوری و اختصاصی مدعی شد که مسی برای حضور در الهلال به توافق رسیده و همه چیز در روزهای آینده نهایی خواهد شد.

 

 

منبع :
طرفداری
مجله زندگی
ارسال نظر