عکس | لپ‌تاپ‌های جدید MSI وارد میدان شدند

کمپانی MSI در رویداد Computex 2023، مدل‌های جدید از لپ تاپ های Prestige و Commercial خود را با مشخصات بروزرسانی شده رونمایی کرد.
عکس | لپ‌تاپ‌های جدید MSI وارد میدان شدند
کد خبر : ۲۱۷۴۴

کمپانی MSI در خلال رویداد Computex 2023 که در تایپه، پایتخت تایوان، در حال برگزاری است از دو لپ تاپ جدید رونمایی کرد.

این دو لپ تاپ، مدل های Prestige 16 2023 و Commercial 14 هستند که هریک جامعه خاصی را هدف گرفته‌اند.

به‌طور خاص، مدل Commercial 14 بیشتر برای کاربردهای عمومی طراحی و ساخته شده؛ در حالی که مدل Prestige 16 مشخصاتی کمی قدرتمندتر دارد و قادر به انجام اموری حرفه‌ای‌تر است.

مشخصات فنی دو لپ تاپ Prestige 16 و Commercial 14 کمپانی MSI

ام اس آی پرستیژ ۱۶

ام اس آی پرستیژ

مدل 2023 لپ تاپ Prestige 16 کمپانی MSI از یک صفحه نمایش 16 اینچی IPS LCD با رزولوشن QHD بهره می‌برد. پانل به کار رفته در این صفحه نمایش، نرخ رفرش 165 هرتزی دارد.

این لپ تاپ همچنین به به یک کیبورد بک لایت دار مجهز بوده و قابلیت‌های دیگری چون حسگر اثر انگشت و وبکم مادون قرمز با رزولوشن تمام اچ دی دارد.

این لپ تاپ همچنین محصولی بسیار باریک به شمار رفته و دارای حداکثر ضخامت ۱۷.۹ میلیمتر است. علاوه بر این، وزن این دستگاه هم ۱.۵ کیلوگرم بوده و شاسی آن از آلیاژ منیزیوم ساخته شده است.

لپ تاپ MSI Prestige 16 2023 همچنین از نسل سیزدهم پردازنده‌های اینتل Core i3 بهره برده و به کارت گرافیک انویدیا جیفورس RTX 4060 Ti مجهز است که عملکرد بسیار خوبی را در پردازش‌های سنگین گرافیکی و بازی‌های ویدیویی ارائه می‌دهد.

بعلاوه، این دستگاه همچنین 32 گیگابایت رم LPDDR5 در اختیار داشته و از یک حافظه اس اس دی یک ترابایتی بهره خواهد برد.

ظرفیت باتری به کار رفته در این لپ تاپ جدید MSI نیز 82 وات ساعت بوده و شارژ سریع آن با توان 150 وات انجام خواهد شد.

ام اس آی پرستیژ 16 همچنین از وای فای 6E، بلوتوث 5.3، درگاه USB-C، درگاه HDMI 2.1 و جک 3.5 میلیمتر هدفون بهره برده و قابلیت‌های اتصالاتی کاملی ارائه خواهد کرد.

ام اس آی کامرشیال ۱۴

ام اس آی کامرشیال 14

از سوی دیگر، لپ تاپ Commercial 14 ام اس آی بیشتر با هدف رقابت با محصولاتی هم‌رده سری تینک پد رونمایی شده است.

خریداران این لپ تاپ همچنین می‌توانند قابلیت‌های انتخابی NFC و کارت‌خوان هوشمند را در صورت تمایل در دستگاه خود داشته باشند.

علاوه بر این، علاقمندان به سری لپ تاپ های کامرشیال ۱۴ می‌توانند قابلیت‌های مختلف آن را بر اساس سلیقه خود انتخاب کنند.

این لپ تاپ تنوع پورت‌های فوق‌العاده‌ای داشته و به مجموعه‌ای از پورت‌ها چون تاندربولت، USB-A، اترنت و ان اف سی دسترسی خواهد داشت.

همچنین شارژ سریع، سیستم خنک کننده بی‌صدا و لایه محافظ در برابر نفوذ مایعات از دیگر قابلیت‌های این لپ تاپ هستند.

لپ تاپ MSI Commercial همچنین از چینش سه‌تایی میکروفون به منظور ارتقای کیفیت صدا بهره می‌برد. بعلاوه، اپلیکیشن کمکی جلسات و کنفرانس‌ها در این لپ تاپ نیز قابلیت‌های منحصربفردی را در اختیار افرادی که در جلسات مختلف شرکت می‌کنند، قرار می‌دهد.

هر دو لپ تاپ جدید MSI در نیمه دوم سال 2023 میلادی روانه بازار خواهند شد. همچنین قیمت هیچ‌یک از این دو نیز هنوز مشخص نیست و در آینده تعیین خواهد شد.

 

مجله زندگی
ارسال نظر