باز هم هم‌تیمی طارمی شکار می‌شود؛ اینبار منچستریونایتد!

رسانه‌های پرتغالی از حضور قریب‌الوقوع دروازه‌بان پورتو در تیم منچستریونایتد خبر می‌دهند.
باز هم هم‌تیمی طارمی شکار می‌شود؛ اینبار منچستریونایتد!
کد خبر : ۲۱۷۸۵

دیوگو کاستا، دروازه‌بان ملی‌پوش پرتغالی تیم پورتو از هواداران این تیم خداحافظی کرده و در آستانه پوشیدن پیراهن شماره یک منچستریونایتد است.

روزنامه پرتغالی آبولا خبر داده به نظر می‌رسد کاستای ۲۳ ساله در بازی مقابل ویتوریا گیمارش، برای آخرین بار در ترکیب پورتو به میدان رفت و قرار است جانشین داوید دخیا، دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد شود.

با وجود کسب دستکش طلایی توسط دخیا، اما هواداران شیاطین سرخ دل خوشی از او در این فصل ندارند و اشتباهات پیاپی او باعث شده در لیست خروجی احتمالی اریک تن‌هاگ، سرمربی یونایتدها قرار بگیرد.

روی کین، کاپیتان پیشین منچستریونایتد درباره دخیا گفته است: اگر من تصمیم‌گیر بودم، او را خیلی سریع کنار می‌گذاشتم. منچستریونایتد برای کسب عناوین قهرمانی نمی‌تواند روی او حساب باز کند.

کاستا اما به‌رغم ناکامی در رسیدن به مقام قهرمانی لیگ پرتغال، فصل فوق‌العاده‌ای را در پورتو سپری کرد و در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم تبدیل به مرد شماره یک تیم ملی پرتغال شد.

او در ۴۱ بازی خود برای پورتو در این فصل، ۲۰ بار موفق به بسته نگه داشتن دروازه اژدهای فوتبال پرتغال شد.

رسانه‌های انگلیسی می‌گویند منچستریونایتد آماده است تا بند جدایی ۶۵ میلیون پوندی کاستا را فعال کند و او را به اولدترافورد بیاورد.

همچنین خبر عدم حضور کاستا در ترکیب پورتو مقابل براگا در فینال «آلیانز کاپ» که روز چهاردهم خرداد برگزار می‌شود، شایعات پیرامون جدایی او از این تیم و حضور در منچستریونایتد را پررنگ‌تر از همیشه کرده است.

 

منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر