عکس | اولین تصاویر لو رفته از جشن عروسی باشکوه ستاره آبی‌ها

لائوتارو مارتینس آخر هفته قبل جشن عروسی باشکوهی برگزار کرد و ستارگان زیادی در این مراسم دیده شدند.
عکس | اولین تصاویر لو رفته از جشن عروسی باشکوه ستاره آبی‌ها
کد خبر : ۲۱۸۲۰

لائوتارو مارتینس با سبکی تازه برای فینال لیگ قهرمانان اینتر مقابل من‌سیتی آماده شده است. او در دریاچه معروف ایتالیا در کومو با حضور مهمانان مشهوری از جمله انسو فرناندس از چلسی و سایر قهرمانان آرژانتینی جام‌جهانی جشن عروسی خود را برگزار کرد.

مارتینس مدت کوتاهی پس از پیوستن به اینتر در سال ۲۰۱۸، شریک زندگی خود آگوستینا گاندولفو را ملاقات کرد. این زوج صاحب یک دختر به نام نینا شدند که در فوریه ۲۰۲۱ به دنیا آمد. و تصمیم گرفتند پس از فصل درخشان مارتینس در باشگاه و کشورش، آخر همین هفته با هم رسما ازدواج کنند.

لائوتارو مارتینس 1

این مهاجم ابتدا با پیروزی مقابل فرانسه در قطر به آرژانتین کمک کرد تا سومین جام جهانی خود را به دست آورد. همچنین ۲۱ گل در لیگ به ثمر رساند تا اینتر در سری آ پس از ناپولی نایب‌قهرمان شود. او هر دو گل اینتر مقابل فیورنتینا در فینال کوپا ایتالیا را به ثمر رساند. و در تاریخ ۱۰ ژوئن که اینتر با منچسترسیتی برای اولین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا از سال ۲۰۱۰ مبارزه می‌کند، تیمش را همراهی خواهد کرد. اما حتی کلکسیون مدال‌های رو به افزایش مارتینس در این فصل نیز نتوانست با زرق و برق عروسی باشکوه او برابری کند.

لائوتارو مارتینس 2

مارتینس و آگوستینا در آخر هفته از دوستان و خانواده خود در دریاچه گاردا استقبال کردند و دوستان فوتبالی متعددی از جمله هم‌تیمی سابقش اشرف حکیمی و اسطوره اینتر خاویر زانتی با او در مراسم همراه شدند. اما این دوستان آرژانتینی او بودند که بخش عمده شرکت‌کنندگان عروسی را تشکیل می‌دادند. فرناندس ستاره چلسی، الکسیس مک‌آلیستر از برایتون و امی مارتینس از استون‌ویلا در این جشن مجلل حضور یافتند. هموطنان نیکو گونزالس، خواکین کوریا و نیکلاس تاگلیافیکو، و چندین هم‌تیمی در اینتر مانند دانیلو دآمبروسیو، سمیر هاندانوویچ و استفان دی‌وریج نیز در مراسم شرکت کردند. اما لیونل مسی در جشن حضور نداشت و در عوض در کنسرت کلدپلی در بارسلونا دیده شد!

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر