شکار بزرگ پاری‌سن‌ژرمن از رئال مادرید؟

مارکو آسنسیو تصمیم گرفته که بعد از اتمام قراردادش در ژوئن ۲۰۲۳ رئال مادرید را به صورت رایگان ترک کند و به پاری سن ژرمن بپیوندند.
شکار بزرگ پاری‌سن‌ژرمن از رئال مادرید؟
کد خبر : ۲۱۹۶۱

قبلا، گزارش هایی مبنی بر توافق این بازیکن با تیم لیگ برتری استون ویلا به گوش رسیده بود.

به گزارش چابک آنلاین به نقل از مارکا گفته می‌شود اونای امری یکی از مشتریان پر و پا قرص این بازیکن است، اما حال به نظر می‌رسد شرایط کاملا عوض شده است.

این بازیکن 27 ساله در فصل 2016/2017 بعد از یک فصل قرضی حضور در اسپانیول به تیم اصلی رئال مادرید رسید و به سرعت به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جوان جهان شهرت پیدا کرد.

فرم ناهماهنگ و مصدومیت جدی رباط صلیبی در تابستان 2019 پتانسیل پیش بینی شده او را پژمرده کرد به طوری که خیلی از کارشناسان معتقد بودند که فوتبال اسنسیو به پایان رسیده است، اما وینگر و هافبک هجومی همیشه راهی برای کمک به تیم در بازی های مهم با گل ها و پاس گل هاش پیدا می کرد.

حال با توجه به اخبار منتشر شده، انتظار می‌رود این بازیکن اسپانیایی با انتقال به پاریس، دستمزدش را از 4 میلیون به 10 میلیون یورو ناخالص برساند.

طبق گزارش ها، دستمزد بیشتر و پروژه ورزشی جذاب تر پاریسی ها بر خلاف استون ویلا باعث شد که سران قطری در این جنگ باشگاه انگلیسی را شکست دهند. قرارداد اسپانیایی با پاریس تا سال 2027 و دستمزد سالیانه 10 میلیون یورو ناخالص خواهد بود.

مارکو آسنسیو انتظار دارد که در کنار افزایش دستمزد نقش پر رنگ تری در تیم نسبت به رئال مادرید داشته باشد. از طرفی گالتیه در کنفرانس مطبوعاتی خبر جدایی مسی از پاریس را تایید کرده و به این ترتیب جناح راست تیم برای هنرنمایی مارکو باز خواهد شد. مایورکایی حالا پس از پشت سر گذاشتن بهترین فصل حضور خود در مادرید به دنبل فتح قله ها و چالش های جدید به مکانی دور از سانتیاگو برنابئو خواهد رفت.

 

مجله زندگی
ارسال نظر