عکس | دورکاری برای متا هم دوام نیاورد!

شرکت «متا» از کارمندان خود می‌خواهد از تاریخ ۱۴ شهریورماه برابر با ۵ سپتامبر، حداقل سه روز در هفته به صورت حضوری در دفتر حاضر شوند.
عکس | دورکاری برای متا هم دوام نیاورد!
کد خبر : ۲۲۰۸۶

البته در بین کارمندانی هم هستند که نوع فعالیت آنها کاملاً به صورت دورکاری تعیین شده است و آنها نیازی به تغییر وضعیت ندارند و می‌توانند به فعالیت خود به صورت دورکاری ادامه بدهند.

در دوران پساکرونا بسیاری از شرکت‌ها از کارمندان خود خواسته‌اند که مجدداً به شرکت بازگردند. متا نیز در بین این شرکت‌ها قرار دارد و حالا اعلام کرده کارمندانی که می‌خواهند در این شرکت به فعالیت خود ادامه بدهند لازم است از تاریخ مشخص شده حداقل سه روز در هفته به صورت حضوری به دفتر مراجعه کنند.

دورکاری برای متا هم دوام نیاورد!

بازگشت به دوران فعالیت حضوری در شرکت‌ها

برخی کارمندان متا پیش از دوران کرونا در دفتر این شرکت، به صورت حضوری فعالیت می‌کردند که بعد از کرونا به صورت غیرحضوری به همکاری خود ادامه دادند. شرکت‌های مختلفی در دوران پساکرونا از کارمندان خود خواسته‌اند که مجدداً به دفاتر کاری بازگردند و حالا متا نیز از کارمندان خود می‌خواهد حداقل سه روز در دفتر باشند.

برخی کارمندان این شرکت قرارداد کاری فریلنسری (دورکاری) دارند. یعنی نوع کار آنها اساساً دورکاری است. این افراد نیاز نیست به دفاتر کاری بازگردند و می‌توانند به فعالیت خود به همان صورت دورکاری ادامه بدهند ولی کارمندانی که قبل از دورکاری در دفتر، میز و صندلی داشتند باید به کار بازگردند و حداقل سه روز در هفته حضوری به فعالیت خود ادامه بدهند.

این شرکت زمانی را برای بازگشت کارمندان به دفتر مشخص کرده و از آنها می‌خواهد از تاریخ ۱۴ شهریورماه به صورت سه روز در هفته حضور داشته باشند.

همزمان با تعدیل نیروی گسترده در بسیاری از شرکت‌ها، درخواست کار به صورت حضوری می‌تواند بار روانی را برای کارمندان ایجاد کند. باید دید در عمل کارمندان چه واکنشی به چنین تغییراتی از خود نشان می‌دهند.

 

منبع :
دیجیاتو
ارسال نظر