رونمایی از رقم باورنکردنی پیشنهاد جدید یحیی گل‌محمدی!

یکی از بزرگترین نگرانی‌های هواداران پرسپولیس بعد از پایان فصل مربوط به جدایی یحیی گل‌محمدی است.
رونمایی از رقم باورنکردنی پیشنهاد جدید یحیی گل‌محمدی!
کد خبر : ۲۲۲۹۹

 سرمربی موفق قرمزها بعد از قهرمانی تیمش در جام حذفی و پایان فصل فوتبالی ایران جملاتی را به زبان آورد که هواداران پرسپولیس را به شدت نگران و البته ناراحت کرد.

بعد از قهرمانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی یحیی گل‌محمدی که در این فصل همه جام ها را درو کرد و رکوردهای زیادی را هم به نام خود کرد، در مصاحبه ای اعلام کرد که ممکن است از پرسپولیس جدا شود. یحیی که یکسال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد، از مشکلات مالی باشگاه ناراحت است و همچنین با توجه به اینکه قوانین جدید نقل و انتقالاتی کاملا به ضرر پرسپولیس است و یحیی با توجه به این قوانین نمی‌‎تواند تیم خوبی برای فصل بعد ببندد، شاید قید حضور در پرسپولیس را بزند و دیگر او را روی نیمکت این تیم نبینیم.

در مورد گل‌محمدی روایت های مختلفی وجود دارد. عده ای می‌‎گویند او به خاطر گرفتن تضمین برای بستن تیمی‌ قوی برای فصل آینده و همچنین بالا بردن رقم قرارداد خودش این صحبت ها را مطرح کرده و عده ای هم معتقدند که یحیی خسته شده و می‌‎خواهد مدتی به استراحت بپردازد و یا در تیمی‌ مربیگری کند که مثل پرسپولیس فشار و حاشیه نداشته باشد. هرچه که هست هواداران پرسپولیس به شدت نگران آینده تیمشان هستند و در درجه اول می‌‎خواهند تکلیف نیمکت تیمشان برای سال آینده مشخص شود.

 

پرسپولیس به احتمال زیاد مجوز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را به دست خواهد آورد و باید تیمی‌ ببندد که بتواند با غول های آسیایی رقابت کند. قرار است بعد از  جلسه درویش با یحیی، تکلیف ماندن یا رفتن گل‌محمدی مشخص شود و برنامه نقل و انتقالاتی پرسپولیس هم تعیین تکلیف گردد. با این حال اطرافیان نزدیک به یحیی معتقدند احتمال ماندن او در پرسپولیس کمتر از احتمال جدایی اش است. با وجود داشتن قرارداد با پرسپولیس طی روزهای گذشته شایعاتی در خصوص پیشنهادات خارجی برای سرمربی پرسپولیس در رسانه ها مطرح شد که یکی از پیشنهادات مربوط به لیگ امارات است. اما ماجرای پیشنهاد اماراتی برای سرمربی موفق پرسپولیس چیست؟

طبق پیگیری های ما باشگاه الامارات امارات مشتری یحیی گل‌محمدی است. این تیم در این فصل به لیگ برتر امارات صعود کرده و فصل قبل در دسته دوم امارات حضور داشته است. یکی از مدیران باشگاه الامارات فردی ایرانی الاصل است که سال ها در کشور امارات زندگی کرده و جزو مدیران باشگاه الامارات به حساب می‌‎آید. این فرد ایرانی که علاقه زیادی به سبک کاری گل‌محمدی دارد،او را به مدیران ارشد باشگاه الامارات پیشنهاد داده تا مذاکره با یحیی را آغاز کنند. مبلغی که برای استخدام گل‌محمدی در نظر گرفته شده بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار دلار است ولی هنوز پیشنهاد رسمی‌‎به یحیی داده نشده است. یحیی بعد از فینال جام حذفی و کسب همه جام های ممکن با پرسپولیس، به همراه خانواده راهی ترکیه شده تا در آنجا استراحت کند.

قرار است یحیی تا پایان همین هفته به ایران برگردد و تکلیفش را با پرسپولیس برای فصل آینده مشخص کند. حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و البته درخواست هواداران پرسپولیس از او برای ماندن در تیمشان بزرگترین انگیزه یحیی برای ماندن احتمالی در پرسپولیس است ولی باز هم به طور قطعی نمی‌شود در خصوص آینده کاری سرمربی قهرمان ایران صحبت کرد.

 

مجله زندگی
ارسال نظر