شایعه عجیب در مورد استقلال؛ دستور از بالا صادر شد؟

با نگاهی به اتفاقات اخیر حول و حوش گرانی قیمت ارز در کشورمان به یک حقیقت در رابطه با جانشین سرمربی استقلال پی می‌بریم.
شایعه عجیب در مورد استقلال؛ دستور از بالا صادر شد؟
کد خبر : ۲۲۳۵۵

در روزهای گذشته پس از جلسات متعدد علنی و غیرعلنی مدیران باشگاه استقلال با مسئولان وزارت ورزش یک موضوع بیش از هر چیز در مورد نظر قرار گرفته است.

پس از بخشنامه نهاد ریاست جمهوری در ارتباط با عقد قرارداد با بازیکنان داخلی و خارجی - بر مبنای ریال - این واقعیت به شکل غیرمستقیم به اطلاع اعضای باشگاه‌های لیگ برتری رسید که تنها در شرایط اورژانسی اجازه استفاده از نیروهای خارجی در تیم‌هایشان را دارند، نفراتی اعم از مربی یا بازیکن، در غیر اینصورت باید از مربیان و بازیکنان ایرانی در کادر نفرات تیم شان استفاده کنند.

با توجه به گرانی قیمت ارز نسبت به سال گذشته در همین ایام - که چیزی در حدود ۲۰ هزار تومان -افزایش قیمت داشته به این حقیقت پی می‌بریم که باشگاهی مثل استقلال همین حالا برای پرداخت باقی مانده طلب اعضای خارجی تیمش و یا انتقال دوباره قرضی مهدی قایدی و محمد محبی با مشکلات عدیده ارزی مواجه است. از این رو در صورت عدم توافق ساپینتو با استقلال تحت هر شرایطی بسته به نظرات طرفین، کسی که قرار است جانشین این مربی شود قطعاً ایرانی خواهد بود و به هیچ عنوان مدیران استقلال به سراغ مربیان خارجی نخواهند رفت.

حضور دوباره یک مربی خارجی در استقلال خاطره تلخ استراماچونی، شفر و مواردی از این دست را برای مدیران وزارت ورزش زنده می‌کند و از سویی مساوی است با پرداخت دوباره ارز که آن هم با دستورالعمل جدید نهاد ریاست جمهوری قطعاً با مشکلات عدیده ای برای مدیران این باشگاه مواجه خواهد شد. آنچنان که حجت کریمی برای دور زدن این موضوع از استفاده باشگاه استقلال از بیت کوین صحبت به میان آورد!

در چنین شرایطی هواداران استقلال تنها باید به این موضوع دلخوش باشند که ساپینتو نسبت به شروط باشگاه استقلال کوتاه بیاید و در این تیم بماند در غیر این صورت قرارداد مربی پرتغالی تمدید نمی‌شود و یک مربی ایرانی که ظاهراً صحبت‌های ابتدایی هم با او انجام شده هدایت استقلال در فصل آینده را در دست خواهد گرفت.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر