دریبل باورنکردنی هواداران توسط مسی؛ مقصد اصلی کجاست؟

خبرنگار مشهور ایتالیایی از توافق نهایی فوق ستاره تیم ملی فوتبال آرژانتین با باشگاه اینترمیامی آمریکا خبر داد.
دریبل باورنکردنی هواداران توسط مسی؛ مقصد اصلی کجاست؟
کد خبر : ۲۲۳۸۸
 رادیو کنتیننتال آرژانتین ظهر امروز اعلام کرد که لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی این کشور تصمیم خود را گرفته و به باشگاه اینترمیامی در لیگ برتر آمریکا خواهد پیوست.
 
هرنان کاستیلو، خبرنگار این شبکه رادیویی گفته بود که «مسی قید درآمد هنگفتی که می‌توانست با رفتن به باشگاه سعودی به جیب بزند را زد. او همچنین می‌داند که بازگشت به بارسلونا نیز محتمل نیست.»
 
در همین چارچوب، دقایقی پیش فابریتزیو رومانو، خبرنگار برجسته ایتالیایی که به انتشار اخبار موثق نقل و انتقالاتی دنیای فوتبال شهرت دارد، با تایید این خبر در توییتر نوشت: لیونل مسی به اینترمیامی می‌رود. تصمیم قطعی شده و لئو تا ساعاتی دیگر این خبر را اعلام می‌کند. مسی فصل بعد در لیگ برتر آمریکا بازی خواهد کرد. به‌رغم تلاش‌های بارسلونا، این تیم دیگر هیچ شانسی ندارد.
 
دیوید بکام، ستاره اسبق سرشناس تیم ملی انگلیس عمده سهام‌دار باشگاه اینترمیامی و مالک این باشگاه رده پانزدهمی لیگ برتر آمریکا محسوب می‌شود.
 
پیش‌تر گمانه‌زنی‌هایی درباره انتقال مسی به الهلال عربستان با پیشنهاد نجومی به مبلغ ۴۰۰ میلیون دلاری سعودی‌ها مطرح شده بود.
 
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن سوم ژوئن (۱۳ خرداد ۱۴۰۲) اعلام کرد که مرد آرژانتینی در پایان فصل پاریس را ترک خواهد کرد. مهاجم آلبی سلسته از تابستان ۲۰۲۱ برای باشگاه فرانسوی به میدان رفت و در این مدت ۳۲ گل و ۳۵ پاس گل در ۷۴ بازی به نام خود ثبت و دو بار لوشامپیونه و یک بار جام حذفی را فتح کرد.
 
مسی پیش از پیوستن به پی‌اس‌جی، از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۲۱ برای بارسا بازی می‌کرد. او در دوران حرفه‌ای در مجموع رکورد ۳۴ جام را از آن خود کرده است. او که در جام جهانی ۲۰۲۲ بازوبند کاپیتانی آرژانتین را به بازو بست و به همراه این تیم جام را به خانه برد، در ۱۷۴ بازی ملی، ۱۰۲ گل و ۵۶ پاس گل نیز به کارنامه شگفت‌انگیز خود اضافه کرده است.
 
فوق ستاره افسانه‌ای همچنین با فتح هفت توپ و ۶ کفش طلا، از این حیث رکورددار است و بعید به نظر می‌رسد در کوتاه‌مدت بازیکنی بتواند این رکورد را بشکند.

 

 
 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر