تصاویر| رسوایی اخلاقی ستاره آرژانتینی؟ افشای رابطه پنهانی با خواننده تر و خیانت به همسر!

به نظر می‌رسد حواشی ارتباط مائور ایکاردی با زنان مختلف نمی‌خواهد از سر این بازیکن آرژانینی دست بردارد.
تصاویر| رسوایی اخلاقی ستاره آرژانتینی؟ افشای رابطه پنهانی با خواننده تر و خیانت به همسر!
کد خبر : ۲۲۴۰۳

تیم فوتبال گالاتاسرای ترکیه که مائور ایکاردی آرژانتینی را در اختیار دارد توانست قهرمان سوپرلیگ ترکیه شود. گالاتاسرای که پرافتخارترین تیم ترکیه محسوب می‌شود و سال ۲۰۰۰ هم توانسته بود قهرمان جام یوفا شود، فصل پیش با قرار گرفتن در رتبه سیزدهم جدول، فصلی فاجه بار را سپری کرد. آنها پس از جذب چند بازیکن از جمله مرتنس و ایکاردی، توانستند دوباره به قدرت اول فوتبال ترکیه تبدیل شوند. تیم محبوب ترکیه‌ای مائور ایکاردی را از پاری‌سن‌ژرمن به صورت قرضی جذب کرد تا این مهاجم آرژانتینی با به ثمر رساندن گل‌هایی حساس قهرمانی را برای نارنجی و قرمزپوشان شهر استانبول به ارمغان بیاورد.

ایکاردی از زمان ورودش به ترکیه سعی کرد تا خودش را در دل هواداران گالاتاسرای جا کند و با خواندن یک موزیک ترکی و به اشتراک گذاشتنش در فضای مجازی خیلی سریع در دل هواداران جا باز کرد و ویدیوهایی وایرال شد. او موزیکی از خواننده‌ای به نام «سیمگه» را در اینستاگرامش منتشر کرد تا این ترانه به آهنگ محبوب هواداران گالاتاسرای تبدیل شود. این موزیک آنقدر در بین هواداران گالاتاسرای محبوب شد که هربار پس از گلزنی ایکاردی، این ترانه از بلندگوی‌های «نف استادیوم» پخش می‌شد.

پس از علاقه زیاد ایکاردی به این موزیک، شایعات زیادی پیرامون ستاره آرژانتینی و این خواننده ترک شنیده شد و حتی در رسانه‌های ترکیه خبر از ارتباط داشتن این دو نفر می‌گفتند.

سیمگه پارتنر ایکاردی در جشن قهرمانی گالاتاسرای

یکشنبه گذشته و در شب جشن قهرمانی گالاتاسرای، مائورو ایکاردی وقتی می‌خواست وارد زمین شود و در جشن قهرمانی تیمش شرکت کند یک سورپرایز بزرگی برای هوادارانش داشت. او به همراه سیمگه و دو فرزندش وارد زمین مسابقه شد تا همه را شوکه کند. گرچه هر دو نفر شایعات مبنی بر داشتن رابطه را تکذیب می‌کنند اما صمیمیت آنها در جشن قهرمانی گالاتاسرای و نبودن واندا نارا در کنار ایکاردی، دوباره بازار شایعات را داغ کرد.

 

ماجرای جنجالی ستاره آرژانتینی و خواننده ترک؛ همه‌چیز از یک آهنگ شروع شد/ ایکاردی دوباره به زنش خیانت کرد؟

ماجرای جنجالی ستاره آرژانتینی و خواننده ترک؛ همه‌چیز از یک آهنگ شروع شد/ ایکاردی دوباره به زنش خیانت کرد؟

 

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر