این مرد قاتل شیطان صفت 10 زن و دختر است / خودش با پلیس تماس گرفت

قاتل سریالی پس از سال‌ها ارتکاب جنایت، وقتی دید پلیس نتوانسته ردی از او پیدا کند، با آنها تماس گرفت و خودش را لو داد.
این مرد قاتل شیطان صفت 10 زن و دختر است   خودش با پلیس تماس گرفت
کد خبر : ۲۲۴۲۳

 حدود 2هفته پیش مأموران پلیس شهر آستین در تگزاس آمریکا در جریان قتل زنی 80ساله به نام جسی فراگا قرار گرفتند. این زن با کمربندی که دور گردنش پیچیده شده به قتل رسیده بود و هیچ ردی از عامل  جنایت وجود نداشت. این جنایت شباهت زیادی به قتلی داشت که حدود 3سال قبل‌تر در همین منطقه رخ داده بود. در آن زمان زنی 66ساله به نام گلوریا زمانی که در خانه‌اش تنها بود، از سوی قاتلی ناشناس خفه شده و به قتل رسیده بود و حالا پلیس حدس می‌زد که هردوقتل توسط یک نفر صورت گرفته باشد.

درحالی‌که تنها 4روز از جنایت دوم می‌گذشت، پلیس شهر آستین یک تماس عجیب دریافت کرد. مردی که پشت خط بود، به افسر پلیس گفت: «اسم من رائول مزاست و شما به‌دنبال من می‌گردید. من کسی هستم که این 2 زن را به قتل رسانده‌ام.»

مرد مرموز سپس توضیح داد که جسی فراگا 80ساله و گلوریا 66ساله را چطور به قتل رسانده است و پس از این توضیحات، تماس قطع شد. افسر پلیس که شگفت‌زده شده بود، به بررسی اسم رائول مزا در میان پرونده‌های جنایی پرداخت. نتیجه بررسی‌ها شوکه‌کننده بود. تحقیقات نشان می‌داد که رائول مزا یک مجرم بی‌رحم است که تا‌کنون چندین بار دستگیر شده و به زندان افتاده اما هر بار توانسته بود با رفتارهای خوبش در زندان، حبس‌های طولانی مدتش را کوتاه کرده و آزاد شود. او در یکی از سوابقش دختری 8ساله را که در حال دوچرخه‌سواری بوده ربوده و به طرز بی‌رحمانه‌ای به او  تجاوز کرده و وی را به قتل رسانده بود.

هتل به هتل در تعقیب قاتل

با بررسی پرونده سیاه رائول و تماسی که وی با پلیس گرفته بود و توضیحاتی که درباره قتل جسی 80ساله و گلوریای 66ساله داده بود، شکی باقی نماند که این جنایت ها کار اوست و وی تحت تعقیب قرار گرفت.

رائول اما پس از تماس مرموزش با پلیس، ناپدید شده بود. با این حال بررسی پرونده او نشان می‌داد که وی اغلب در هتل‌های بین راهی در امتداد بزرگراه اصلی شهر اقامت می‌کند. به این ترتیب جست‌وجوی هتل به هتل آغاز شد تا اینکه چند روز پیش وی در هتلی در شمال شهر آستین محاصره شد. رائول در حالی در این عملیات دستگیر شد که کیسه‌ای حاوی چسب نواری، چراغ قوه، اسلحه و مهمات به همراه داشت و شواهد نشان می‌داد که قصد ارتکاب جنایتی دیگر را داشته است. با دستگیری این مرد و تحقیق از او، پلیس به نتایجی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد وی عامل قتل بیش از 10نفر در سال‌های اخیر است. با این حال مرد جنایتکار فقط به ارتکاب 2جنایت به‌طور صریح اعتراف کرده و هنوز معلوم نیست که چرا او پس از سال‌ها جنایت، به یکباره تصمیم گرفته خودش را به پلیس معرفی کند و چرا هنوز حاضر نشده است درباره قتل‌های دیگری که مرتکب شده نیز توضیح دهد. با این حال پلیس احتمال می‌دهد که در ادامه تحقیقات از او اسرار جنایت‌های زیادی برملا شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر