عکس | صفرتاصد موبایل‌هایی که شاهرخ‌خان تبلیغ می‌کند

Realme 11 Pro و Realme 11 Pro+ ابتدا ماه گذشته برای بازار چین معرفی شدند و امروز روز بزرگی است، روزی که آنها در سطح بین المللی عرضه می شوند.
عکس | صفرتاصد موبایل‌هایی که شاهرخ‌خان تبلیغ می‌کند
کد خبر : ۲۲۴۲۸

 رونمایی این دو برای بازارهای جهانی در ساعت ۱۲ ظهر در هند برگزار می شود و همانطور که چند هفته پیش فاش کردیم، این شرکت با شاهرخ خان فوق ستاره بالیوود به عنوان سفیر برند خود برای گوشی های هوشمند قرارداد امضا کرده است.

بنابراین باید انتظار داشته باشید که او در بازاریابی و تبلیغات Realme در هند نقش برجسته ای داشته باشد.

صفرتاصد موبایل‌هایی که شاهرخ‌خان تبلیغ می‌کند/ عکس

Realme ۱۱ Pro دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ۱۰۸۰x۲۴۱۲ AMOLEDصد و بیست هرتزی، MediaTek Dimensity ۷۰۵۰ SoC با ۸/۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی با OIS، دوربین ۲ مگاپیکسلی با OIS، ۲ مگاپیکسل ماکرو است. دوربین سلفی MP و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۷ واتی.

 

مدل Pro+ تا ۱ ترابایت فضای ذخیره سازی دارد و یک سیستم دوربین پشتی سه گانه با دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی با OIS، یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارد، در حالی که دوربین سلفی با رزولوشن ۳۲ مگاپیکسلی است. در نهایت، از شارژ سیمی ۱۰۰ واتی سریعتر پشتیبانی می کند. در غیر این صورت با مدل غیر پلاس خود یکسان است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر