جزئیات ترسناک از اقدامات باند زورگیران خشن در تهران!

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا از دستگیری اعضای باند سرقت خبر داد و گفت: سارقان به ۶۰ فقره سرقت معترف شدند که تاکنون ۴۵ نفر از شکات شناسایی شده اند.
جزئیات ترسناک از اقدامات باند زورگیران خشن در تهران!
کد خبر : ۲۲۴۴۶

 سرهنگ محمدرضا اکبری اظهار داشت: پیرو گزارش پلیس فتا مبنی بر انتشار کلیپ یک فقره  زورگیری در شهر تهران، شناسایی و دستگیری عاملان زورگیری در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران  قرار گرفت.

وی افزود: برابر پیگیری به عمل آمده و با انجام اقدامات فنی پلیس آگاهی همه اعضای باند سارقان زورگیر که ۷ نفر بودند، شناسایی شدند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه با هوشیاری کارآگاهان همگی اعضای این باند در یک عملیات منسجم دستگیر شدند، تصریح کرد: پلیس آگاهی فراجا در بازرسی از محل دستگیری آنان ۵ قبضه  سلاح سرد کشف کرد.

وی خاطرنشان کرد: طی تحقیقات به عمل آمده سارقان زورگیر به ارتکاب ۶۰ فقره  سرقت معترف شدند که تاکنون ۴۵ نفر از شکات شناسایی شده اند و تلاش در راستای شناسایی سایر شکات ادامه دارد.

این مقام انتظامی گفت: به طور معمول، همراه داشتن شیء یا وسیله مورد توجه سارق که از ارزش ریالی بالایی برخوردار است مثل گوشی تلفن همراه، کیف و زیورآلات از جمله فاکتورهای مهم برای سارقان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه از ورود به اماکن خلوت و کم تردد خصوصاً در هنگام شب خودداری کنید چرا که بیشترین کیف قاپی ها در این زمان و مکان‌ها اتفاق می‌افتد، ضمن هشدار به مردم خاطرنشان کرد: با توجه به سرقت طلاجات در کوچه‌ها و محل‌های خلوت تاکید می‌شود شهروندان به ویژه بانوان از آویزان کردن و پوشیدن زیورآلات قیمتی همچون گوشواره، دستبند و گردنبند جدا خودداری کنید.

سرهنگ اکبری در توصیه به شهروندان تصریح کرد: در هنگام استفاده از تلفن، کیف تان را نزدیک بدنتان یا در دستی که آزاد است نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که با امنیت کامل و محکم آن را نگه داشته اید.

وی اظهار داشت: اگرچه کارآگاهان پلیس آگاهی فراجا در برخورد با این گونه جرایم کاملاً قاطع بوده و به طور جدی به وظایف قانونی خود عمل می‌کنند؛ اما لازم است شهروندان نیز در این زمینه مشارکت داشته و مراقبت بیشتری از اموال با ارزش خود داشته باشند.

معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: هموطنان در صورت مشاهده این موارد در اسرع وقت با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته یا اطلاعات خود را با مراکز پلیس و کلانتری‌ها به اشتراک بگذارند که کمک مؤثری در کشف و شناسایی مجرمان خواهد داشت.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر