عکس | نقشه بزرگ سامسونگ برای حمله حیثیتی به اپل!

بر اساس اخبار رسمی در هفته آخرماه ژوئیه (مرداد ماه) در رویداد «سامسونگ گلکسی آنپکد» (Samsung Galaxy Unpacked) که در سئول برگزار خواهد شد، گوشی‌های تاشوی «گلکسی فولد ۵» و «گلکسی فیلیپ ۵» رونمایی می‌شوند.
عکس | نقشه بزرگ سامسونگ برای حمله حیثیتی به اپل!
کد خبر : ۲۲۴۷۰

 لی یانگ هی، رئیس «مرکز بازاریابی جهانی سامسونگ  دی ایکس»، هفته گذشته، تایید کرد که رویداد بعدی «سامسونگ گلکسی آنپکد» (Samsung Galaxy Unpacked) در سئول، کره جنوبی برگزار خواهد شد. یانگ هی محل برگزاری رویداد را فاش نکرد، اما کمپانی سامسونگ یادداشتی مطبوعاتی برای رسانه‌ها ارسال کرد که در آن بر این نکته تاکید شده که «گلکسی آنپکد» در سئول در«کوئکس»( COEX) واقع در«سامسونگ – دانگ گاگنام» میزبانی می‌شود، زیرا این مکان منحصر به فرد فرصتی برای تجربه‌ای جذاب از گذشته، حال و آینده‌ای که معرف سئول است را به دنیا ارائه می‌دهد.

تاریخ رونمایی از جدیدترین تاشوهای گلکسی اعلام شد | معارفه در سئول رندر «سامسونگ گلکسی زد فیلیپ 5»(Galaxy Z Flip5)

از زمان برگزاری اولین رویداد  Unpacked در سال ۲۰۱۰ در لاس وگاس، سامسونگ رویداد جهانی Unpacked را در شهرهای مهم سراسر جهان از جمله بارسلونا، برلین، لندن و نیویورک برگزار کرده است. و با برگزاری Unpacked بعدی در سئول، سامسونگ مسیر خود را برای برگزاری رویدادهای «آنپکد» برای دستگاه‌های تاشو تغییر می‌دهد تا «بر شهرهای مختلف فرهنگی پیشرو در سراسر جهان که دقیقا با موضوع تعیین‌شده هر رویداد همسو هستند، تمرکز کند».

تاریخ رونمایی از جدیدترین تاشوهای گلکسی اعلام شد | معارفه در سئول رندر «سامسونگ گلکسی زد فولد 5»(Galaxy Z Fold5) 

سامسونگ می‌گوید سئول «به دلیل نقشی که در تأثیرگذاری بر روندهای جهانی با فرهنگ و نوآوری پویا دارد، انتخاب شده است، در حالی که این امر همچنین نشان‌دهنده اعتماد قوی سامسونگ به رده گوشی‌های تاشو است».
 

سامسونگ نام محصولاتی را که در این گلکسی آنپکد رونمایی خواهد کرد، فاش نکرد، اما تایید کرد که نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود را از جمله «گلکسی زد فولد ۵» و « گلکسی فیلپ ۵» در این رویداد رونمایی خواهد کرد. این شرکت کره‌ای همچنین گفت که رویداد «گلکسی آنپکد» در آخرین هفته ژوئیه برگزار می‌شود که این خبر تا حدی شایعات مربوط به برگزاری این رویداد در ۲۶ ژوئیه (۴ مرداد) را تأیید می‌کند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
همشهری
مجله زندگی
ارسال نظر