افزایش تلفات سیل روستای نهوج اردستان به 3 نفر/‌ 9 نفر دیگر مصدوم شدند

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن اشاره به افزایش تعداد کُشته و مصدومان سیل روستای نهوج اردستان گفت: سیل ۳ کشته و ۹ مصدوم به دنبال داشت.
افزایش تلفات سیل روستای نهوج اردستان به 3 نفر/‌ 9 نفر دیگر مصدوم شدند
کد خبر : ۲۲۴۸۲

منصور شیشه‌فروش در کاشان، ضمن اشاره به وقوع سیلاب ناگهانی ناشی از بارش شدید باران و تگرگ در روستای نهوج  اردستان اظهار داشت: این سیل متاسفانه باعث جان باختن سه نفر از ساکنین روستا به علت تخریب منزل و آب بردگی شد.

وی افزود: در اثر وقوع سیل و سیلابی شدن رودخانه داخل روستا 9 نفر مجروح و به مراکز درمانی اعزام شدند خساراتی به اماکن مسکونی راه‌ها معابر و اراضی کشاورزی دام‌های سبک و کلنی زنبور عسل در منطقه وارد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ابراز داشت: عوامل امدادی و مدیریت بحران و فرمانداری شهرستان اردستان در حال امدادرسانی در روستا هستند و در اثر وقوع طوفان گرد و خاک شش نفر در اثر ریزش دیوار جنب امام زاده نرمی دولت اباد مجروح و به بیمارستان اعزام شدند.

وی گفت: سیل بردگی خودروی پراید در محور مشکنان به تودشک موجب فوت راننده پراید شد و جستجو برای یافتن یک نفر سرنشین احتمالی پراید در جال انجام است و محور جاده‌ای نایین به اردستان به علت شدت سیل به صورت موقت فعلا مسدود و ترافیک در محور ایجاد شده و از رانندگان خواسته شده در این محور تردد نکنند.

شیشه‌فروش تصریح کرد: سیلاب از گردنه ملا احمد نایین و مسیر تودشک به سمت شهرستان ورزنه و تالاب گاوخونی هدایت شد و آبگرفتگی در روستاهای دخرآباد جندابه و شهر کوهپایه و کنترل آبگرفتگی در روستاها انجام شد.

وی تاکید کرد: روستاهای نیستانک، وندیش و کجان در شهرستان نایین و کنترل سیلاب، آبگرفتگی محورهای جاده‌ای هاشم‌آباد شهرستان هرند  و نیز مسیر روستای قورتان شهرستان ورزنه صورت پذیرفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان افزود: وزش طوفان شدید با سرعت 90 کیلومتر در ساعت باعث سقوط بیش از 140 اصله در خت در شهر اصفهان و شهرستان‌های مناطق مرکزی و شرق و آسیب به چهار خودرو شد و 120 تیم امدادی در مناطق فوق در حال امداد رسانی هستند و خساراتی نیز به عشایر امین اباد شهرضا نیز در اثر بارندگی وارد شد.

 

منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر