دستگیری گروگانگیر قلابی با تقلید صدا

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ پایتخت از دستگیری گروگانگیر قلابی که با تقلید صدای دختران خانواده‌ها اقدام به اخاذی از آنان کرده بود، خبر داد.
دستگیری گروگانگیر قلابی با تقلید صدا
کد خبر : ۲۲۵۸۲

 سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: با مراجعه مردی به پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ مبنی بر اینکه فردی با شماره ناشناس به موبایل وی زنگ زده و با تقلید صدای دخترش مدعی شد که او را به گروگان گرفته و در قبال دریافت ۵۰۰ میلیون تومان طلا دخترش را آزاد می‌کند و شاکی با تهیه و ارسال این مقدار طلا برای فردناشناس، ساعتی بعد با مراجعه فرزندش به منزل مشخص می شود در طول روز کلاس زبان بوده و به گروگان گرفته نشده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان در تحقیقات خود متوجه شدند که یک مرد جوان با تقلید صدای دخترانه اقدام به این اعمال مجرمانه کرده و در این زمینه سابقه‌دار بوده و از چند خانواده دیگر نیز با همین شگرد کلاهبرداری کرده است.
وی گفت: کارآگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم متوجه شدند که مرد جوان قصد دارد طلا‌های سرقتی را به فروش برساند که با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ افزود: متهم در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از مالباخته و چند خانواده دیگر در شمال تهران، با شگرد تقلید صدای دخترانه تحت عنوان گروگان گرفته شدن فرزند خانواده اعتراف کرد.
ولیپور گودرزی گفت: متهم که به تازگی از زندان آزاد شده بود با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات دیگر در اختیار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر