توییت بزنید و پول بگیرید!

ایلان ماسک می‌گوید از چند هفته دیگر به محتواسازان توییتر بابت نمایش تبلیغات در قسمت پاسخ توییت‌ها پول می‌پردازد.
توییت بزنید و پول بگیرید!
کد خبر : ۲۲۶۰۵

ایلان ماسک طرح‌های مختلفی را برای جذب کاربران و سازندگان محتوا در توییتر در دست اجرا دارد. یکی از این طرح‌ها که از چند هفته دیگر اجرایی می‌شود، به آن دسته از تولیدکنندگان محتوا که اکانتشان تأیید شده باشد، اجازه می‌دهد تا به‌ازای نمایش تبلیغات در بخش پاسخ توییت‌های خود درآمد کسب کنند.

ایلان ماسک، مالک توییتر و مدیر ارشد فناوری این شبکه اجتماعی، در توییت جدیدی اعلام کرده است که این پلتفرم از چند هفته دیگر به تولیدکنندگان محتوا بابت نمایش تبلیغات در بخش پاسخ توییت‌های آنان پول می‌پردازد. البته آمار بازدید این تبلیغ‌ها تنها از بازدید کاربرانی محاسبه می‌شود که اکانت آن‌ها هم تأیید شده باشد.

ماسک می‌گوید اولین مبلغ پرداختی به تولیدکنندگان محتوا در این سازوکار جدید مجموعاً ۵ میلیون دلار خواهد بود. بااین‌حال، فعلاً اطلاعات بیشتری درباره چگونگی محاسبه این درآمد برای هر کاربر منتشر نشده است.

توییتر به این کاربران حقوق می‌دهد!

ایلان ماسک به‌دنبال جذب محتواسازان برای توییتر است

مالک توییتر پیش‌تر گفته بود که می‌خواهد با سازوکارهای جدیدی، به جذب محتواسازان به این شبکه اجتماعی بپردازد. او حتی ایده‌هایی را برای میزبانی از محتواهای ویدیویی و رقابت با یوتوب در نظر داشت. اما حالا باید دید که درآمدزایی برای کاربران تا چه اندازه می‌تواند افراد را به‌سوی تولید محتوا در این پلتفرم ترغیب کند.

ماسک پیش‌تر در ماه مارس گفته بود که توییتر به‌ازای هر یک ساعت توجه کاربران حدود ۵ تا ۶ سنت درآمد به‌دست می‌آورد اما این رقم می‌تواند با نمایش به‌موقع تبلیغات مرتبط‌تر، به ۱۵ سنت برسد. حالا در شرایطی که متا هم در آستانه رونمایی از شبکه اجتماعی رقیب توییتر قرار دارد، باید ببینیم طرح‌های ایلان ماسک موفق ظاهر خواهند شد یا خیر.

این خبر جدید همچنین در شرایطی اعلام می‌شود که «لیندا یاکارینو» بالاخره به‌عنوان مدیرعامل توییتر جایگزین ماسک شد و امور مدیریتی این شرکت را بر عهده دارد. او پیش‌تر مدیر ارشد تبلیغات NBCUniversal بود.

 

منبع :
دیجیاتو
مجله زندگی
ارسال نظر