خبر خوش دولت | لایحه ساماندهی استخدام کارکنان تدوین شد

رئیس دفتر رئیس‌جمهور از تدوین لایحه ساماندهی استخدام کارکنان دولت و بررسی آن در کمیسیون‌های دولت خبر داد.
خبر خوش دولت | لایحه ساماندهی استخدام کارکنان تدوین شد
کد خبر : ۱۱۰۷۹

غلامحسین اسماعیلی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور  در پاسخ به اینکه چرا سازمان اداری و استخدامی کشور به رغم تاکید رئیس جمهور بر ضرورت ساماندهی کارکنان و عدالت در پرداخت‌ها و دستور ایشان برای همکاری این سازمان با کمیسیون اجتماعی مجلس در این زمینه هنوز لایحه‌ای به مجلس تقدیم نکرده است، گفت: لایحه ساماندهی کارکنان دولت تدوین شده است و در دستورکار کمیسیون‌های دولت قرار گرفته است و بعد از اتمام بررسی‌های لازم حتماً به مجلس تقدیم خواهد شد.

اسماعیلی در مورد زمان تقدیم این لایحه به مجلس، تصریح کرد: اولویت کنونی دولت برنامه هفتم توسعه است اما لایحه ساماندهی کارکنان دولت نیز از جمله لوایحی است که رئیس جمهور دستور تدوین آن را داده‌اند و مقدمات آن هم انجام شده است و بعد از اینکه فرآیند بررسی این لایحه در دولت به اتمام برسد به مجلس تقدیم می‌شود.

رئیس دفتر رئیس جمهور، در بیان زمان تقدیم برنامه هفتم توسعه توسط دولت به مجلس، یادآور شد: برنامه هفتم توسعه به زودی به مجلس تقدیم می‌شود.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
آموزش دهنده نهضت
ارسالی در
با سلام خدا قوت توخروخدا این طرح کارکنان رو زوتر تصویب کنید ما دو شبفت بدون حقوق بیمه با مدرک فوق لیسانس ۹ ساله تویه نهضت پوسیدیم به خدا که این حق نیست