شیوه عجیب و غریب اصلاح بنر ممنوعیت ورود گوشی های آیفون 14 در فرودگاه امام (ره)

طی روزهای گذشته انتشار تصویر بنر نصب شده در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) مبنی بر ممنوعیت ورود گوشی های آیفون 14 جنجالی شد. علاوه بر موضوع ممنوعیت ورود این نوع گوشی ها آن چه که موجب بیشتر دیده شدن این خبر شد، اشتباه در ذکر نشان تجاری این نوع گوشی ها بود.
شیوه عجیب و غریب اصلاح بنر ممنوعیت ورود گوشی های آیفون 14 در فرودگاه امام (ره)
کد خبر : ۱۴۱۸۷

طی ابلاغیه سازمان توسعه تجارت به گمرگ ایران از اول اسفندماه سال جاری ، ورود آیفون ۱۴ و مدل‌های بعد از آن به عنوان کالای همراه مسافر و یا پستی ممنوع است.

ابلاغیه  ۱۹ بهمن ماه سال جاری از سوی سازمان توسعه تجارت در رابطه با ممنوعیت ورود مدل هایی از گوشی های ایفون ، با صدور بخشنامه ای از سوی گمرک ایران همراه شده است.

طبق بخشنامه امروز(۲۴ بهمن ماه) گمرک ایران ، مقرر شده است که گوشی تلفن همراه با نشان تجاری APPLE که شامل مدل ۱۴ و کلیه مدل های بعد از آن می شود، از لیست کالاهای مجاز همراه مسافر و پستی ورودی به کشور خارج شود.

همچنین باید مراتب در مبادی ورودی و خروجی مسافری به کشوری از طریق نصب بنر و سایر وسایل ارتباط جمعی اطلاع شود.

 اما روز گذشته تصویری در رسانه ها منتشر شد که جنجال بسیاری به راه انداخت. بنر نصب شده در گمرک فرودگاه امام (ره) در خصوص عدم ورود گوشی های آیفون ۱۴ نشان می دهد که نشان تجاری این تلفن همراه به اشتباه درج شده است. اشتباهی که این تصمیم را با حاشیه های دوچندان مواجه کرد.

photo_۲۰۲۳-۰۲-۱۹_۲۳-۱۲-۰۹

اما انگار حاشیه های این بنر ادامه دارد، چرا که در تصویر جدیدی که کانال چند ثانیه از وضعیت این بنر منتشر کرده، این اشتباه به شیوه ای عجیب و غریب و با چسباندن یک تکه کاغذ روی اشتباه اصلاح شده است.

photo_۲۰۲۳-۰۲-۲۰_۲۰-۰۳-۵۳

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر