انتقاد نماینده مجلس از قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان | دولت آن را اجرایی نمی‌کند

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت:دو سال است قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تصویب شده اما دولت آن را اجرایی نمی‌کند. این در حالی است که بازنشستگان هزینه‌های زیادی دارند و باید وضعیت معیشتی آنان مورد توجه قرار گیرد.
انتقاد نماینده مجلس از قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان | دولت آن را اجرایی نمی‌کند
کد خبر : ۱۴۲۹۰

حجت الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی عصر امروز (سه شنبه ۲ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی گفت: دو سال است قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تصویب شده اما دولت آن را اجرایی نمی‌کند. این در حالی است که بازنشستگان هزینه‌های زیادی دارند و باید وضعیت معیشتی آنان مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: عدم اجرای قوانین باعث از بین رفتن شأن مجلس می‌شود و اگر ما قانون تصویب کنیم اما دولت اجرایی نکند، کار بیهوده انجام داده ایم.
نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی گفت: بالاخره فرمانده جنگ اقتصادی در دولت کیست که با او برخورد کنیم؟ کدام یک از این افراد محمد مخبر، احسان خاندوزی، محسن رضایی و یا محمدرضا فرزین مسئول فرماندهی جنگ اقتصادی در دولت هستند و مسئولیت وضعیت اقتصادی فعلی را برعهده می‌گیرند.
نیک بین بیان کرد: یک نفر باید درباره شرایط اقتصادی فعلی پاسخ دهد و افرادی که اختیارات زیادی دارند نباید فرافکنی کنند.
وی گفت: متأسفانه مجلس هم در این رابطه کوتاه آمده و سوال و استیضاح نمی‌کند اما باید بگویم وضعیت به جایی رسیده که به زودی باید طرح سوال از رئیس جمهور را در دستور کار قرار دهیم و وی باید پاسخگوی وضعیت نابسامان اقتصادی باشد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر