شرایط پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی و دو میلیاردی بانک تجارت چیست ؟

مشتریان حقیقی و حقوقی بانک تجارت به منظور جبران کمبود نقدینگی خود امکان بهره مندی از وام طرح «پویا برتر» را دارند. مقدار این تسهیلات برای مشتریان حقیقی 200 میلیون تومان و برای حقوقی‌ها حداکثر 2 میلیارد تومان اعلام شده است.
شرایط پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی و دو میلیاردی بانک تجارت چیست ؟
کد خبر : ۱۵۰۱۹

تمامی مشتریان حقیقی و حقوقی که در یکی از شعب این بانک سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت دارند، می‌توانند برای وام پویا برتر درخواست بدهند. آن گروه از مشتریان حقیقی که برای دریافت این تسهیلات به بانک تجارت مراجعه می‌کنند، باید حداقل 2 ماه از خواب سپرده‌شان گذشته باشد. طی این مدت و زمان بازپرداخت، به اصل حساب سود دو درصدی تعلق می‌گیرد. نرخ سود تسهیلات 7 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. متقاضیان حقیقی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی یا یک کاسب با جواز کسب به همراه چک و سفته به بانک ارائه دهند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 6 میلیون و 175 هزار و 419 تومان است. کل سود تسهیلات، 22 میلیون و 315 هزار و 97 تومان و مجموع رقم وام و سود آن، 222 میلیون و 415 هزار و 97 تومان خواهد بود.

دیگر ویژگی‌های وام طرح پویا برتر بانک تجارت

بانک تجارت این طرح تسهیلاتی را با هدف تشویق مشتریان به افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت تبیین کرده است. این وام در قالب عقد مرابحه به مشتریان اعطا می‌شود. لازم به ذکر است که در جریان پرداخت اقساط، سپرده مشتریان مسدود نخواهد شد و آن‌ها امکان واریز و برداشت وجه به حساب خود را مانند سابق خواهند داشت. ضمنا سایر ضوابط سپرده‌های کوتاه مدت هم برای حساب‌های مذکور برقرار است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر