وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک کارآفرین نصیب چه کسانی می‌شود ؟

بانک کارآفرین به مشتریانی که برای تعمیر و بازسازی ملک یا خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، در قالب طرح «صبا» وام 200 میلیون تومانی اعطا می‌کند. پرسنل شرکت‌ها و موسسات طرف قرارداد بانک کارآفرین نیز امکان استفاده از این تسهیلات را دارند.
وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک کارآفرین نصیب چه کسانی می‌شود ؟
کد خبر : ۱۵۶۷۴

اشخاصی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداکثر مبلغ این تسهیلات به 200 میلیون تومان می‌رسد. در صورتی که بانک به مشتری تسهیلات 60 میلیون تومانی اعطا کند، برای ضمانت ارائه دو ضامن رسمی لازم است. در غیر این صورت، وام گیرنده باید سند ملکی ارائه دهد. سود این وام 24 درصد بوده و حداکثر زمان بازپرداخت آن 60 ماه اعلام شده است. لازم به ذکر است بعد از واریز وام، 22 درصد از مبلغ آن تا زمان تسویه کامل اقساط در سپرده فرد نگهداری خواهد شد.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان است. کل سود وام 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی برای پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌ها

لازم به ذکر است که پرسنل شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف در صورتی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که مجموعه آن‌ها با بانک کارآفرین قرارداد داشته باشد. در چنین شرایطی این اشخاص با ارائه معرفی نامه و دیگر مدارک مورد نیاز امکان دریافت تسهیلات را خواهند داشت.

این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود و تمامی شرایط آن مطابق مقررات بانک مرکزی است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر