سود سهام عدالت هفته آینده به دست مردم می‌رسد ؟

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: ، ۳۶ شرکت هنوز سود را واریز نکرده‌اند، اگر تا فردا واریز‌های آن‌ها انجام بشود، البته محاسبات لازم نیز زمانی‌ را صرف خواهد کرد و فکر می‌کنم تا شنبه یا یکشنبه هفته آینده سود سهام عدالت واریز شود.
سود سهام عدالت هفته آینده به دست مردم می‌رسد ؟
کد خبر : ۱۵۷۶۴

مجید عشقی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در نشست خبری امروز دوشنبه «۲۲ اسفند ۱۴۰۱» در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: از ۱۲۰ شرکت سبد سهام عدالت، ۳۶ شرکت هنوز سود را واریز نکرده‌اند، اگر تا فردا واریز‌های آن‌ها انجام بشود، البته محاسبات لازم نیز زمانی‌ را صرف خواهد کرد و فکر می‌کنم تا شنبه یا یکشنبه هفته آینده سود سهام عدالت واریز شود.

وی گفت: سود سهام عدالت از ۳۶ شرکت‌ بورسی ۶ الی ۷ شرکت سود خود را ناقص واریز کردند و قرار است تا انتهای سه شنبه بخش قابل قبولی سود خود را واریز کنند اگر واریز شود می توانیم تا قبل از پایان سال مراحل را تکمیل کنیم امید از روز شنبه و یکشنبه واریز را داشته باشیم فردا مشخص می شود.

او در خصوص نماد های متوقف سهام عدالتی گفت: در خصوص نماد ها باید حتما برگزاری مجامع شرکت ها را داشته باشیم اما هنوز جمع بندی نشده است به دنبال این هستیم مجامع با بیشترین مشارکت کننده برگزار شود بعد از برگزاری مجامع نماد آنها بازگشایی می شود.

 

منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر