هزینه کاشت مو توسط پزشک مجرب سال 1401

مو به عنوان یکی از تاثیرگذارترین عوامل زیبایی شناخته می شود، به همین دلیل بسیاری از افراد برای رفع طاسی خود دست به هر کاری می زنند.
هزینه کاشت مو توسط پزشک مجرب سال 1401
کد خبر : ۱۲۶۲۲

گزارش آگهی | زمانی که استفاده از داروها و محلول های موضعی اثر مثبتی ایجاد نمی کند، تنها راه، جراحی کاشت مو آن هم توسط بهترین دکتر کاشت مو در تهران  است، کاشت مو در کوتاه ترین زمان ممکن شما را به مهمترین خواسته شما یعنی داشتن موهایی سالم و پرپشت می رساند. اما بزرگترین مانع برای انجام این مداخله هزینه بسیار بالای کلینیک های تخصصی خاص است.

هزینه کاشت مو چگونه محاسبه می شود؟

کاشت مو تنها روش درمان موهای از دست رفته است. این عمل در گروه عمل های زیبایی است و اکثر بیمه های کشور تعهدی به پرداخت هزینه کاشت مو ندارند. به همین دلیل یکی از مهم ترین دغدغه های داوطلبان کاشت مو هزینه آن است. عوامل زیر در تعیین هزینه کاشت مو موثر هستند.

  • سطح تجربه و تخصص بهترین دکتر کاشت ریش در تهران
  • روش کاشت مو
  • تجهیزات کلینیک،
  • میزان ریزش مو
  • تعداد گرافت های کاشته شده،
  • سطح تجربه و تخصص جراح
  • سن کاندید کاشت مو،
  • نوع بانک مو و منطقه.

مجموع این عوامل و دستورالعمل وزارت بهداشت برای تعیین دستمزد پزشکان و پرسنل پرستاری تعیین کننده هزینه نهایی کاشت مو است.

بررسی مهم ترین عوامل موثر بر هزینه کاشت مو

همانطور که می دانید کاشت مو به عنوان یکی از روش های زیبایی شناخته می شود و بیمه هزینه آن را پوشش نمی دهد. به همین دلیل تمام افرادی که تمایل به کاشت مو دارند، هزینه ها را بزرگترین مانع پیش روی خود می دانند. عوامل زیادی تعیین کننده هزینه کاشت مو هستند. این عوامل عبارتند از:

روش انتخابی کاشت مو: بدون شک یکی از تعیین کننده ترین عوامل موثر در هزینه کاشت مو، تکنیک کاشت مو است. برای انجام برخی از روش ها به دستگاه های خاص و تجربه تخصصی فراوان نیاز است و برخی روش ها مانند کاشت به روش FIT نیازی به تجهیزات فوق پیشرفته ندارد.

سطح تجربه و تخصص جراح: یکی از مهم ترین نکاتی که برای جراحی کاشت مو باید در نظر بگیرید، سطح مهارت جراح است. چرا که عمل کاشت مو بسیار حساس است و اگر پزشک تجربه کافی نداشته باشد، هر چقدر هم که ابزار حرفه ای و به روز دنیا باشد، باز هم نمی تواند به نتیجه دلخواه برسد. جراح باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • تعداد مراجعات بالا و سابقه درخشان در زمینه کاشت مو،
  • داشتن تجربه، مهارت و تخصص کافی،
  • دارای تیم حرفه ای برای روش های کاشت مو.
  • ارائه مشاوره کامل و صحیح به مشتریان
  • با توجه به سن، نوع پوست و وضعیت سلامت بیمار، روش کاشت مو را انتخاب کنید.

برای شناخت بهترین دکتر کاشت مو در تهران می توانید به سایت تاپتنا مراجعه فرمایید تا بهترین پزشکان را در این زمینه را بشناسید و بهترین جراح را برای خود انتخاب کنید.

222

 

تجهیزات کلینیک کاشت مو

شاید عجیب به نظر برسد، اما ممکن است یک پزشک در دو کلینیک مختلف کار کند و کاشت مو را با ابزار و مواد یکسان انجام دهد، اما هزینه های دریافتی در این دو کلینیک بسیار متفاوت است. نرخ هایی که کلینیک ها برای کاشت مو دریافت می کنند بسیار متفاوت است و بیشتر این هزینه ها بر اساس خدماتی که ارائه می دهند تعیین می شود. برخی از کلینیک ها با داشتن ابزار و تجهیزات مدرن، نه تنها کاشت مو را برای کارکنان خود راحت می کنند، بلکه سطح رضایت مشتری و نتیجه نهایی کاشت مو را نیز بهبود می بخشند. داشتن تجهیزات به روز گران است و بنابراین هزینه نهایی کاشت مو را افزایش می دهد

تعداد گرافت های کاشته شده و میزان طاسی

هر چه منطقه طاسی بزرگتر باشد، به طور طبیعی، پیوندک های بیشتری برای کاشت مورد نیاز است. همچنین میزان طاسی می تواند مدت زمان عمل را افزایش دهد که در نهایت باعث افزایش هزینه ها می شود. تعداد گرافت های کاشته شده یکی از مهم ترین عوامل در تعیین هزینه کاشت مو است.

نوع بانک مو

وضعیت بانک مو از دیگر عوامل تاثیرگذار در تعیین هزینه کاشت مو می باشد. قبل از شروع عمل، پزشک وضعیت بانک مو را به دقت بررسی می کند تا به طور دقیق مقدار گرافت موی برداشته شده و کاشت را مشخص کند. نوع حذف موهای زائد یکی از عوامل اصلی است که در تعیین هزینه ها تأثیر می گذارد. اگر موهای بانک مو از تراکم نسبتاً خوبی برخوردار باشد، متخصص می تواند به راحتی گرافت های مورد نیاز خود را استخراج کرده و بدون مشکل در محل مناسب و تعیین شده قرار دهد.

wwww

اما اگر وضعیت بانک مو مساعد نباشد، مطمئنا جراح برای برداشتن و کاشت گرافت ها بدون آسیب احتمالی با چالش های زیادی مواجه خواهد شد. در این حالت زمان بهره برداری را افزایش داده و منجر به افزایش هزینه های مربوط به عملیات می شود. ضمناً در صورتی که متقاضی کاشت مو بانک موی قوی نداشته باشد می تواند از ناحیه زیر ریش درخواست کاشت کند که نیاز به تخصص و تجربه بیشتری دارد و در نتیجه هزینه نهایی کاشت مو افزایش می یابد.

کلام آخر

برای مراجعه به بهترین دکتر کاشت مو در تهران بهتر است با بهترین جراح  که در سایت تاپتنا یا toptena.ir به شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین جراح مراجعه کردید تجربه خود در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع (toptena.ir)

مجله زندگی
ارسال نظر