جزئیات جدید درباره تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۶ بهمن | تعطیلی مدارس اصفهان، همدان و تهران قطعی شد ؟

بارش شدید برف در تهران ، اصفهان ، همدان و برخی از سایر استان های کشور که منجر به کاهش شدید دما، لغزندگی معابر و... شده است، منجر شد تا وضعیت تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ با شرایط ویژه ای مواجه شود.
جزئیات جدید درباره تعطیلی مدارس چهارشنبه ۲۶ بهمن | تعطیلی مدارس اصفهان، همدان و تهران قطعی شد ؟
کد خبر : ۱۳۷۱۴

ایرنا نوشت: اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در اطلاعیه‌ای از خانواده‌ها خواست فردا (چهارشنبه) قبل از عزیمت فرزند دانش آموز خود به مدرسه، درباره حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس کسب اطلاع کنند.

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران از والدین خواسته شده است: با توجه به گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی و استانداری تهران در خصوص بارش برف در استان تهران و احتمال لغزندگی، برودت و یخ‌زدگی معابر؛ فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، قبل از حرکت به سمت مدارس، از طریق رسانه ملی و کانال آوای تعلیم، اطلاعات وضعیت فعالیت مدارس را از لحاظ حضوری یا غیرحضوری بودن کسب نمایند.

از تعطیلی مدارس اصفهان چه خبر ؟

همچنین مهر نوشت :مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.

جلال سلمانی اظهار داشت: مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان‌های خوانسار، گلپایگان، فریدن، فریدون‌شهر، چادگان و بوئین و میاندشت فردا چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه به علت بارش سنگین برف و کولاک و یخ زدگی معابر صورت غیرحضوری است.

وی اضافه کرد: تمامی مقاطع تحصیلی شهرستان سمیرم به جز بخش پادنا نیز روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه غیر حضوری خواهند بود. فعالیت مدارس بخش پادنای این شهرستان به صورت حضوری خواهد بود.

سلمانی افزود: مدیران محترم مدارس نظارت لازم را بر برگزاری منظم کلاس‌های مجازی به عمل آورند.

وضعیت مدارس همدان علی رغم رکورد سردترین استان

331353_98512412

همدان ۲ روز متوالی رکوردار سردترین استان کشور

هواشناسی استان همدان اعلام کرد که دو روز متوالی است که همدان، سردترین مرکز استان کشور می‌شود.

روز گذشته دمای همدان منفی ۱۶ درجه سانتی‌گراد بود و بیشینه دما در این شهر از منفی ۱ درجه سانتی‌گراد بالاتر نیامد.

با این وجود تا این لحظه تنظیم خبر هیچ اطلاعیه و اخباری مبنی بر احتمال تعطیلی مدارس همدان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ به خاطر بارش برف و یا برودت سرمای یخبندان اعلام نشده است.

ادامه بارش‌ها در کشور و یخبندان در ۱۴ استان

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت : روز چهار شنبه در ۱۴ مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود که شامل ارومیه، اردبیل، اراک، تبریز، ایلام، تهران، زنجان، سنندج، شهرکرد، قزوین، قم، کرج، کرمانشاه و همدان است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر