نمایندگان مجلس برای رتبه بندی معلمان آستین بالا زدند

محمدصالح جوکار نماینده یزد به همراه 28 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش خواستار لزوم تسریع در صدور احکام رتبه‌بندی در پرداخت حق و حقوق فرهنگیان شدند.
نمایندگان مجلس برای رتبه بندی معلمان آستین بالا زدند
کد خبر : ۱۵۴۰۰

محمدصالح جوکار نماینده یزد به همراه 28 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش خواستار لزوم تسریع در صدور احکام رتبه‌بندی در پرداخت حق و حقوق فرهنگیان شدند.
سپس علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی قوه مقننه تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:
- تذکر صدیف بدری به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم تسریع در رسیدگی به علت مسمومیت دانش‌آموزان دختر مدارس اردبیل.
- تذکر علی زنجانی حسنلویی به وزیر آموزش و پرورش : لزوم رسیدگی به مسئله مسمومیت دانش‌آموزان در برخی از شهرستان‌ها و ارائه گزارش قابل قبول به مجلس شورای اسلامی.
- تذکر جعفر قادری به همراه 12 نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت تسریع در حل مشکل تقاطع غیرهمسطح زیباشهر واقع در دروازه قرآن شیراز.
- تذکر علی جدی نماینده شیروان به همراه 21 نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم اولویت‌بخشی و علت مسمومیت دانش‌آموزان.
تذکر رسول فرخی میکال نماینده لاهیجان به همراه 14 نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: لزوم ارائه خدمات تلفن ثابت در روستاهای کشور به خصوص در لاهیجان و سیاهکل. همچنین تذکر به همراه 13 نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم تخصیص آسفالت به شهرداری شهرهای لاهیجان و سیاهکل.
- تذکر انور حبیب‌زاده بوکانی نماینده بوکان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در معرفی مسببان مسمومیت دانش‌آموزان دختر.
- تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ به همراه 26 نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم احداث تصفیه خانه فاضلاب در هشتگرد و نظرآباد.
- تذکر جبار کوچکی‌نژاد نماینده رشت به همراه 39 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم چاره‌اندیشی برای رسیدگی به گرانی و فشار اقتصادی. همچنین تذکر به همراه 19 نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت مشخص کردن قیمت نهاده‌های کشاورزی در استان گیلان.
- تذکر روح الله حضرت‌پور طلاتپه نماینده ارومیه به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم بازنگری در ممنوعیت صادرات سیب.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرهنگیان بیدار
ارسالی در
دروغ میگی. مثل
علب
ارسالی در
نه بابا
مگرداریم مگر میشه
نماینده هم داریم
Iman Arzanesh
ارسالی در
این تذکرات کجاش احکام رتبه بود!!!!!!!!!!!