خبر مهم | این ۵ گروه جدید می توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند + جزییات ثبت نام

۵ گروه جدیدی که می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت‌نام کنند مشخص شد
خبر مهم | این ۵ گروه جدید می توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کنند + جزییات ثبت نام
کد خبر : ۱۵۸۱۶

۵ گروه جدیدی که می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت‌نام کنند مشخص شد
صادق ستاری‌فرد با بیان اینکه تا این لحظه ۴۸۰ هزار نفر برای شرکت در آزمون استخدامی جذب آموزگار دوره ابتدایی اقدام کرده‌اند، اظهار کرد: سال گذشته ۱۶۰ هزار نفر در آزمون استخدامی ثبت‌نام کرده بودند و ۵۷ هزار نفر برای مصاحبه دعوت شدند، اما امسال با گسترش رشته‌ها و تسهیلگری برای شرکت کنندگان در آزمون، فضای رقابتی بهتری شکل گرفته است که امکان شناسایی و گزینش معلمان کارآمد و توانمند را فراهم می‌کند.
وی افزود: برای تجربه، سوابق آموزشی، فرهنگی، تربیتی و سوابق تحصیلی، علمی و پژوهشی هم همانگونه که در دفترچه قید شده، امتیازاتی پیش‌بینی شده است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه اخیرا امکان ثبت‌نام و شرکت در آزمون برای پنج گروه دیگر ایجاد شد، گفت: فارغ از اینکه افراد در چه رشته‌هایی و چه دانشگاهی شرکت کرده اند به شرط دو سال سابقه خدمت آموزشی_تربیتی و حداقل مدرک کارشناسی یا هم‌تراز می‌توانند در آزمون شرکت کنند.
ستاری‌فرد افزود: این پنج گروه عبارتند از (نیروهای خرید خدمات، نهضت سوادآموزی، حق‌التدریس)، (معلمان مدارس غیردولتی)، (نیروهای شاغل در مهدهای کودک و پیش‌دبستانی) و (افرادی که دارای سابقه فعالیت آموزشی، فرهنگی و تربیتی هستند)، (معلمان و مدرسان دارالقرآن‌ها).
وی همچنین پیش از این گفته بود: امروز آخرین مهلت ثبت‌نام است و دیگر تمدید نمی‌شود و درخواست می‌کنیم داوطلبان تا ساعت ۲۴ ثبت نام کنند. آزمون استخدامی ۸ اردیبهشت سال آتی برگزار می‌شود. منابع آزمونی هم اعلام شده و از سردرگمی افراد جلوگیری می‌کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر