صاحب بلندترین موی جهان با اندازه سه متری ، کیست ؟

موهای بلند آرزوی بسیاری از دختران است. برخی از دختران هم برای ثبت رکورد موهای خود را بلند می کنند مانند دختری با موهای 3 متری که بلندترین موی جهان را دارد.
صاحب بلندترین موی جهان با اندازه سه متری ، کیست ؟
کد خبر : ۱۱۲۰۶

شخصیت مشهور راپونزل که به دلیل داشتن موهای بسیار بلندش، در میان بچه ها محبوب شده است چند وقتی است در دنیای واقعی هم دیده می شود.

moofc

از آنجا که همیشه زیباترین موها را زنان هندی داشته و دارند، گیسو کمند هندی به دلیل داشتن موهای بلندتر، از گیسو کمندهای قبلی در رده بالاتری قرار دارد. با ما همراه شوید تا با دختر جوان هندی که موهایش همه را شگفت زده ساخته، بیشتر آشنا شوید.

آکانکشا " راپونزل هندی با موهای بسیار بلندش توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرد و تصاویرش به سرعت مثل یک خبر ویروسی در فضای مجازی منتشر شد. طول دقیق موهای این دختر 9فوت و 10.5 اینچ یعنی 3.01 متر اعلام شده که در نوع خود بینظیر است و کاملا روشن است که رکورد گیسو کمندهای قبلی را به راحتی شکسته است.

ین دختر جوان پس از وایرال شدن تصاویرش، گفت که هدف او از بلند کردن موهایش ثبت رکورد در کتاب رکورد لیمکا، کتاب رکورد هندی هاست که در این زمینه موفق هم بوده است.

" آکانکشا " که یک داروساز است در میان مردم محل زندگی اش به پزشک گیسو کمند معروف شده و از اینکه نامش وارد کتاب رکورد کشورش شده بسیار خوشحال است. او در پاسخ به گزارشگر ایندنین اکسپرس در مورد شستشوی موهایش گفت:کار سختی نیست و من تنها 20 دقیقه صرف شستن موهایم می کنم و نمیتوانم بگویم نگهداری از این موهای زیبا برایم کار دشواری است.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
منیبان
مجله زندگی
ارسال نظر