واکنش نماینده مجلس به امام جمعه‌ای که گفته نمایندگان مجلس رشوه‌گیر ایران خودرو هستند !

اخیراً امام جمعه یکی از شهرستان‌ها در جمع مردم، تمام نمایندگان مجلس را متهم به رشوه‌خواری کرده و گفته که همه نمایندگان رشوه‌گیر ایران خودرو هستند.
واکنش نماینده مجلس به امام جمعه‌ای که گفته نمایندگان مجلس رشوه‌گیر ایران خودرو هستند !
کد خبر : ۱۲۳۷۵

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اتهام به نمایندگان مجلس مبنی بر رشوه‌گیری از ایران خودرو تهمت‌زنی و حرمت شکنی آشکار و بی تقوایی محض است.

مرتضی حسینی، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ظهرامروز (یکشنبه ۹ بهمن ماه) در صحن علنی مجلس در تذکر شفاهی گفت: اخیراً امام جمعه یکی از شهرستان‌ها در جمع مردم، تمام نمایندگان مجلس را متهم به رشوه‌خواری کرده و گفته که همه نمایندگان رشوه‌گیر ایران خودرو هستند.

او افزود: این تهمت‌زنی و حرمت‌شکنی نه تنها یک بی تقوایی محض و اهانت آشکار به ساحت منتخبین مردم است بلکه با بدیهی ترین اصول اخلاق و منطق و عقلانیت مغایرت دارد.

حسینی اظهار داشت: هیچ انسان خداترس و با ایمانی کل یک مجموعه را مورد افترا قرار نمی دهد. از شورای سیاست گذاری ائمه جمعه می خواهیم با نظارت موثر و مستمر نگذارد بعضی از افراد با بدزبانی مرزهای اخلاق را زیرپا بگذارند و به جای تقوای الهی درس عبور از خطوط قرمز به مردم بدهند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: ضمن احترام به محضر قاطبه امامان جمعه باید تأکید کنیم متأسفانه برخی از ائمه جمعه با دخالت های غیرکارشناسی و غیرسازنده و اظهارنظرهای غیرمسئولانه نه تنهادر حل مشکلات نقشی ایفا نمی کنند بلکه به آن می افزایند و در خطابه های خود حد و مرزی را محترم نمی شمارند. بنابراین ضروری است شورای سیاست گذاری ائمه جمعه این مسئله را به طور جدی تحت مدیریت و کنترل قرار دهد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
مهر
مجله زندگی
ارسال نظر