کلاهبرداری جوان اصفهانی از بازنشستگان و سالخوردگان

جزئیات کلاهبرداری جوان اصفهانی و سرقت کارت بانکی بازنشستگان و سالخوردگان افشا شد.
کلاهبرداری جوان اصفهانی از بازنشستگان و سالخوردگان
کد خبر : ۱۴۹۱۴

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فردی خبر داد که با سوءاستفاده از اعتماد افراد سالخورده از حساب آن‌ها برداشت می‌کرد.

سرهنگ حسین تُرکیان، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان سالخورده مبنی بر کلاهبرداری فرد جوانی از او و برداشت ۶۰ میلیون ریال از حسابش موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان افزود: در تحقیقات مشخص شد که فرد شاکی برای اخذ وجه به باجه عابر بانک مراجعه کرده و از جوانی کمک گرفته که جوان پس از دریافت کارت و رمز آن با ترفندی خاص، کارت بانکی را تعویض و در فرصت مناسب از حساب شاکی برداشت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: تحقیقات برای شناسایی این کلاهبردار ادامه داشت تا اینکه چند مرد سالخورده دیگر نیز با شکایتی مشابه به پلیس آگاهی مراجعه کردند.

سرهنگ ترکیان گفت: سرانجام، کلاهبردار جوان شناسایی و زمانی که قصد کلاهبرداری از یک فرد سالخورده دیگر را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

او با اشاره به کشف ۳۲ کارت بانکی متعلق به اشخاص مختلف در بازرسی از متهم گفت: تحقیقات نشان می‌دهد متهم یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: تاکنون ۱۸ نفر از شاکیان شناسایی شده‌اند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر