وضعیت هوای کشور تا دوشنبه ۲۲ اسفند | هوا دوباره گرم می‌شود ؟

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز شنبه 20 اسفند در شمال‌شرق، شرق و جنوب‌شرق کشور بارش داریم و روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در اغلب نقاط کشور جوی پایدار همراه با افزایش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.
وضعیت هوای کشور تا دوشنبه ۲۲ اسفند | هوا دوباره گرم می‌شود ؟
کد خبر : ۱۵۴۶۴

صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در بخش‌هایی ‌از فارس، سیستان و بلوچستان، بوشهر و جنوب خوزستان وزش باد شدید داریم که در برخی مناطق با گرد و خاک همراه است.

وی افزود:‌ امروز همچنین در بخش‌هایی از نیمه غربی کشور بارش باران گاهی رعد و برق، وزش باد شدید و در ارتفاعات بارش برف داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز جمعه ۱۹ اسفند ابرناکی‌ها و بارش در شمال‌غرب و غرب کشور کاهش می‌یابد و بارش در مرکز کشور، جنوب و جنوب‌غرب، دامنه‌های زاگرس مرکزی،‌ دامنه‌های جنوبی البرز، شمال‌شرق و شرق کشور و سواحل خزر ادامه دارد.

ضیائیان افزود: روز شنبه ۲۰ اسفند در شمال‌شرق، شرق و جنوب‌شرق کشور بارش داریم و روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در اغلب نقاط کشور جوی پایدار همراه با افزایش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه از امروز تا شنبه ۲۰ اسفند خلیج‌فارس مواج است، گفت:‌ اواخر وقت دوشنبه هفته آینده بارش پراکنده در شمال‌غرب کشور خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی  درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا ابری در برخی ساعات رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۱۴ و ۷ درجه خواهد بود. همچنین از شنبه تا دوشنبه آسمان تهران کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان اضافه کرد: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای ۳۲ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و همدان با کمینه دمای صفر درجه خنک‌ترین مرکز استان خواهد بود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر