جنجال درگیری فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال چیست ؟

ماجرای درگیری مجیدی در باشگاه گویا سرنخش به فصل قبل باز می‌گردد.
جنجال درگیری فرهاد مجیدی در باشگاه استقلال چیست ؟
کد خبر : ۱۳۷۵۵

فرهاد مجیدی، پیشکسوت استقلال که سابقه مربیگری در این باشگاه را نیز در کارنامه دارد بر سر مطالباتی که از این باشگاه دارد و هنوز پرداخت نشده است، چندی پیش راهی ساختمان باشگاه شد تا بتواند با مدیرعامل آبی‌ها دیداری داشته باشد. با وجود حضور مجیدی در ساختمان باشگاه، اما علی فتح‌الله‌زاده در دفترش حضور نداشت و مربی سابق استقلال نیز جهت پیگیری مطالباتش به بخش مالی رفت که درنهایت کار به درگیری کشیده شد.

در این خصوص مجیدی تهدید کرد بعد از دیدار با پیکان صحبت‌های لازم را مطرح می‌کند اما تا ۴۸ ساعت بعد از این دیدار فعلا خبری از شفاف‌سازی این ماجرا نشده و به نظر می‌رسد فتح‌الله‌زاده با ورود به این ماجرا قضیه را فعلا فیصله داده باشد. این در حالی است که از قول مسئولان استقلال نیز این گونه نوشتیم که شروع‌کننده دعوا مجیدی بوده تا جایی که او در همان بدو حضور در باشگاه استقلال صدایش را بالا برد و سعی کرد تا کار را به تنش و درگیری بکشاند. یکی از شاهدان درگیری نیز  گفته بود: «مجیدی که از گذشته مطالباتی دارد، به نظر می‌رسد برای شلوغ‌کاری به باشگاه آمده بود و خودش شروع‌کننده جروبحث بود و تازه او میز مسئول امور مالی را به‌هم زده و گلدان‌ها را شکست! مجیدی می‌گفت امور مالی فقط به من دروغ می‌گویند و من را سرکار می‌گذارند.»

با همه این تفاصیل اما به نظر می‌رسد موضوع از جای دیگری آب می‌خورد. گویا دعوای اواخر فصل گذشته فرهاد مجیدی سرمربی وقت استقلال با کارمند بخش امور مالی این باشگاه که از دوران مدیریت مصطفی آجورلو در باشگاه حضور دارد، باعث شد تا جنجال‌های اخیر به‌وجود بیاید.

طبق شنیده‌های فرهاد مجیدی در اواخر فصل گذشته در برخوردی که با کارمند بخش امور مالی باشگاه استقلال داشت با او درگیری فیزیکی پیدا کرده و حتی گفته می‌شود او را به نوعی کتک زده است و حالا این فرد به تلافی این ماجرا کارهای مرتبط با برادرش را در برهه زمانی فعلی انجام نمی‌دهد. نکته جالب اینکه این فرد به تلافی این ماجرا رسید تسویه‌حساب با فرزاد مجیدی را از دو هفته پیش از وی گرفته اما تا الان پولی را در وجه او واریز نکرده است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر