حرف‌های جدید سرمربی اتحاد کلباء پربازدید شد

سرمربی ایرانی اتحاد کلباء گفت العین بازیکنانی دارد که می‌توانند هر لحظه نتیجه بازی را تغییر دهند.
حرف‌های جدید سرمربی اتحاد کلباء پربازدید شد
کد خبر : ۱۳۸۴۵

پس از کسب پیروزی روحیه‌بخش برابر الظفره، حالا اتحاد کلباء خود را برای دیدار حساس جمعه شب مقابل العین آماده می‌کند. حریفی که در پنج دیدار قبلی به پیروزی دست یافته و در ۱۲ دیدار گذشته در تمامی رقابت‌ها، شکستی را متحمل نشده است.

فرهاد مجیدی، سرمربی ببرها، در نشست پیش از دیدار مقابل این حریف قدرتمند حضور پیدا کرد و گفت: روز جمعه بازی سختی مقابل العین خواهیم داشت

سرمربی ایرانی کلباء در کنفرانس خبری پیش از این دیدار اظهار داشت: بازی سختی مقابل العین در پیش خواهیم داشت. آنها تیم قدرتمندی هستند و بازیکنانی دارند که می‌توانند هر لحظه نتیجه بازی را تغییر دهند.

او هدف تیمش را از دیدار مقابل العین را اینگونه توضیح داد: هدف ما در این دیدار کسب نتیجه مثبت است و برای رسیدن به این منظور، باید عملکرد قدرتمندی ارائه دهیم و بازی خوبی را مقابل تیم العین انجام دهیم.

مجیدی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه بازیکنانش بازی خوب و قدرتمندی را ارائه کنند، گفت: امیدوارم بازی فوق‌العاده‌ای باشد و هواداران از دیدن آن لذت ببرند. ان‌شاءالله به نتیجه خوبی برسیم که همه را راضی کند.

شایان ذکر است که اتحاد کلبا با ۲۴ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارد. تیم فوتبال العین نیز با کسب ۳۱ امتیاز، در جایگاه پنجم ایستاده است.

منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر