به کار بردن کلمه "حیوان" برای ساپینتو گران تمام شد

به خاطر به کار بردن کلمه «حیوان» در کنفرانس خبری بعد از بازی با پیکان ۱۰ درصد از قرارداد ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال کسر شد.
به کار بردن کلمه
کد خبر : ۱۴۹۴۴

۱۰ درصد قرارداد ریکاردو ساپینتو که از سوی کمیته انضباطی برای وی جریمه نقدی در نظر گرفته شد، می‌شد نزدیک به ۶۰ هزار دلار. به این خاطر که قرارداد این مربی با باشگاه استقلال ۶۰۰ هزار دلار است.

در رای جدید از سوی کمیته استیناف این جریمه به نزدیک به ۱۰ هزار دلار کاهش یافته است. جریمه ریکاردو ساپینتو از ۳ میلیارد تومان به ۵۲۵ میلیون تومان کاهش یافته است که این عدد با توجه به اینکه قیمت دلار امروز ۵۳۸۰۰ تومان است، نزدیک به ۱۰ هزار دلار کاهش پیدا کرد.

ریکاردو ساپینتو این مبلغ را باید بعد از بازی گل گهر به حساب فدراسیون فوتبال واریز کند تا در بازی با فولاد روی نیمکت بنشیند.

سرمربی تیم استقلال بعد از بازی با پیکان به دلیل عصبانیت از رفتار سرمربی حریف به خاطر حمله به دستیارش از واژه حیوان در مصاحبه‌اش استفاده کرد. البته کمیته انضباطی سرمربی تیم حریف را هم دو جلسه محروم و ۱۰۰ میلیون تومان جریمه کرد که البته محرومیت دو جلسه ای یک جلسه اش تعلیقی است و جریمه یکصد میلیون تومان هم قابل تجدید نظر است.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر